Skip to main content

Beste,

Recent heb ik een Internet abonnement afgesloten, hier van wil ik uiteraard de status volgen en deze koppelen aan mijn bestaand account. Helaas krijg ik een foutmelding dat er te veel records zijn gevonden bij een poging om deze te koppelen.

Aan andere topics te zien is dit makkelijk op te lossen en dus maak ik daar voor mijn eigen topic aan.

Nogmaals van harte welkom bij Odido! @jlfslelkes 😀

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je jouw accounts kan koppelen! 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!  

Nogmaals van harte welkom bij Odido! @jlfslelkes 😀

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je jouw accounts kan koppelen! 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!  

Verstuurd, bedankt!

Hi @jlfslelkes, Teresa is vandaag niet aanwezig. Zou je deze gegevens in een privĂ©bericht naar mij willen sturen? Dan pak ik dit verder op voor je! 😊

Hi @jlfslelkes, Teresa is vandaag niet aanwezig. Zou je deze gegevens in een privĂ©bericht naar mij willen sturen? Dan pak ik dit verder op voor je! 😊

Verstuurd!

Reageer