Skip to main content

Het lukt niet om een internet abonnement samen te voegen met het bestaande account. De melding “Teveel records gevonden voor de verstrekte details” doet zich constant uiten.

Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op! 😀 @ChrisKuiper 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 


Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op! 😀 @ChrisKuiper 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 

Ik heb een berichtje gestuurd met hopelijk alle relevante info.

Het gaat er om dat ik geen facturen van de internet aansluiting kan inzien en deze niet bijvoegen bij een account op het emailadres wat al bestond via vh Tele2.

 


Goedendag,

 

Ook ik krijg de melding "teveel records gevonden" bij het toevoegen van mijn bestaand abbonement. 

Ik heb ook al meerdere keren gebeld met de klantenservice hierover. Helaas nog steeds geen oplossing.

 

Kan iemand dit voor mij fixen?

 

Gr.

Louis


Hoi @costa.afonso, handig dat je aan de bel trekt, dit is namelijk heel snel op te lossen! Ik zie dat je een lopend DSL / telefoonkabel abonnement hebt en een tweede bestelling hebt gedaan op je adres voor Glasvezel. Super leuk dat je over wil naar Glasvezel, alleen raakt ons systeem in de war welk abonnement er gekoppeld moet worden aan je Mijn Odido abonnement omdat je slechts één Internet + TV Abonnement kan koppelen.

Het beste kan ik je aanraden om je bestaande DSL abonnement om te laten zetten naar een Glasvezel abonnement. Zo loopt alles op dezelfde dag in elkaar over, en herkent het systeem het slechts als één abonnement waardoor je ook alle updates ontvangt. Je kan je bestaande abonnement eenvoudig omzetten via je Mijn Odido account: Internetverbinding aanpassen. Vervolgens kan ik je aparte Glasvezel aanvraag stopzetten zodat het systeem slechts één bestelling op je adres herkent.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag bij! 😃


Hoi @Cal van Odido 

Dank voor de info.

Ik had de glasvezel aanvraag al stop laten zetten want er is nog geen glasvezel aansluiting op mijn adres (wordt door vertraging later dit jaar opgeleverd). 

Blijkbaar zit dat nog in het systeem van Odido, maar dat kan eruit.

Dan kan de DSL abonnement gekoppeld worden toch?

Hoor van je


Duidelijk verhaal, ik maak het direct voor je in orde @costa.afonso! Ik heb de aparte bestelling voor glasvezel afgebroken en hier zal je een automatische bevestiging per e-mail over ontvangen. Het beste kan ik je aanraden om over 15 minuten opnieuw de koppeling te maken via je abonnement toevoegen in je Mijn Odido account. Vervolgens zal je direct je abonnementen kunnen koppelen.

Je kan zowel nu als op een later moment je huidige DSL abonnement omzetten naar glasvezel. Als je jouw abonnement nu al omzet in je Mijn Odido account zullen wij je vanzelf benaderen zodra het glasvezelnetwerk helemaal gereed is.

Geef het gerust aan als ik nog iets voor je kan betekenen, ik maak alles graag voor je in orde! 😃


Goedemiddag @Cal van Odido ,

Ik heb nog geen automatische bevestiging per e-mail ontvangen over het afbreken van de glasvezel aanvraag. Wanneer kan ik die verwachten?


Hoi @costa.afonso, de bevestiging kan elk moment in je inbox verschijnen! Ik heb de opzegging volledig voor je doorgedrukt en alle processen voor de aanvraag zijn stopgezet. Mocht je nog met andere vragen zitten, geef het gerust aan. Ik help je ook graag met je Mijn Odido account als je daar nog hulp mee nodig hebt!


Goedemiddag @Cal van Odido ,

Ik heb nu 2 dagen gewacht met het koppelen van mijn bestaande abonnement maar krijg helaas nog steeds dezelfde melding "teveel records..."

Bevestigingsmail heb ik wel netjes ontvangen.

Ben een beetje ten einde raad, loop hier alweer 3 weken mee te klooien.

Kun je me aub helpen???

Gr.


Hi @costa.afonso, in dit geval blijf je deze melding nog krijgen vanwege een technisch probleem. Dit kunnen we oplossen door tijdelijk jouw rekeningnummer aan te passen naar een rekeningnummer wat nog niet bekend is bij ons. Mocht je een ander rekeningnummer hebben, wil deze in een privébericht naar me toe sturen? Dan kan ik het rekeningnummer hier gelijk voor je aanpassen. Nadat dit is gedaan, kan je jouw abonnement koppelen aan het account en kan je hier gelijk het rekeningnummer weer aanpassen naar het oorspronkelijke rekeningnummer. 

Mocht je geen ander rekeningnummer tot je beschikking hebben, dan kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische dienst, zodat zij dit recht kunnen zetten voor je. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen. Laat je het me weten als ik dit voor je kan doorzetten? 


Hoi @Nora van Odido 

 

Ik heb jou een privé bericht gestuurd met de tijdelijke rekeningnummer, dan kun je dat doorzetten.

Alvast dank.


Reageer