Het lukt niet om een internet abonnement samen te voegen met het bestaande account. De melding “Teveel records gevonden voor de verstrekte details” doet zich constant uiten.
Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op!
Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee!
Allereerst welkom op onze Community, ik los dit graag voor je op!
Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik direct met je mee!
Ik heb een berichtje gestuurd met hopelijk alle relevante info.
Het gaat er om dat ik geen facturen van de internet aansluiting kan inzien en deze niet bijvoegen bij een account op het emailadres wat al bestond via vh Tele2.
Goedendag,
Ook ik krijg de melding "teveel records gevonden" bij het toevoegen van mijn bestaand abbonement.
Ik heb ook al meerdere keren gebeld met de klantenservice hierover. Helaas nog steeds geen oplossing.
Kan iemand dit voor mij fixen?
Gr.
Louis
Hoi
Het beste kan ik je aanraden om je bestaande DSL abonnement om te laten zetten naar een Glasvezel abonnement. Zo loopt alles op dezelfde dag in elkaar over, en herkent het systeem het slechts als één abonnement waardoor je ook alle updates ontvangt. Je kan je bestaande abonnement eenvoudig omzetten via je Mijn Odido account: Internetverbinding aanpassen. Vervolgens kan ik je aparte Glasvezel aanvraag stopzetten zodat het systeem slechts één bestelling op je adres herkent.
Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag bij!
Hoi
Dank voor de info.
Ik had de glasvezel aanvraag al stop laten zetten want er is nog geen glasvezel aansluiting op mijn adres (wordt door vertraging later dit jaar opgeleverd).
Blijkbaar zit dat nog in het systeem van Odido, maar dat kan eruit.
Dan kan de DSL abonnement gekoppeld worden toch?
Hoor van je
Duidelijk verhaal, ik maak het direct voor je in orde
Je kan zowel nu als op een later moment je huidige DSL abonnement omzetten naar glasvezel. Als je jouw abonnement nu al omzet in je Mijn Odido account zullen wij je vanzelf benaderen zodra het glasvezelnetwerk helemaal gereed is.
Geef het gerust aan als ik nog iets voor je kan betekenen, ik maak alles graag voor je in orde!
Goedemiddag
Ik heb nog geen automatische bevestiging per e-mail ontvangen over het afbreken van de glasvezel aanvraag. Wanneer kan ik die verwachten?
Hoi
Goedemiddag
Ik heb nu 2 dagen gewacht met het koppelen van mijn bestaande abonnement maar krijg helaas nog steeds dezelfde melding "teveel records..."
Bevestigingsmail heb ik wel netjes ontvangen.
Ben een beetje ten einde raad, loop hier alweer 3 weken mee te klooien.
Kun je me aub helpen???
Gr.
Hi
Mocht je geen ander rekeningnummer tot je beschikking hebben, dan kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische dienst, zodat zij dit recht kunnen zetten voor je. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen. Laat je het me weten als ik dit voor je kan doorzetten?
Hoi
Ik heb jou een privé bericht gestuurd met de tijdelijke rekeningnummer, dan kun je dat doorzetten.
Alvast dank.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.