Test
Test
Test
Hallo!
Test
Hallo mobiel
Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake
Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake Wow odido heeft veel cake
Ja ik weet
ja ik weet mobiel
Hoi
Mocht je tijd hebben, check onze Huisregels dan eens voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Thanks voor je hulp hier!
Dit topic gaat nu op slot.
deze post is baseerd op dit post
Home | Odido community
Hoi
Mocht je tijd hebben, check onze Huisregels dan eens voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Thanks voor je hulp hier!
Dit topic gaat nu op slot.
ik heb een stuk gelezen maar wat zijn dit stukken
Het is niet toegestaan om je voor te doen als Odido medewerker.
Het is niet toegestaan om je voor te doen als een andere user. Dit resulteert in een directe ban.
Je gebruikt geen aanstootgevende en/of choquerende gebruikersnaam of avatar (profielfoto). Ook worden bedrijfslogo's, verwijzingen naar andere providers en het Odido logo niet geaccepteerd.
Het is niet toegestaan om topics te 'bumpen'.
Let op de overzichtelijkheid van je bericht. Let hierbij op het gebruik van interpunctie en alinea's, dit maakt jouw bericht duidelijker.
Vermijd waar mogelijk het gebruik van "quotebomen", oftewel lange teksten door het quoten van een uitgebreide discussie
en ook om teksten meer duidelijk te maaken mag ik chatgpt gebruiken of geld dit regel nog heel erg
12. Plaats geen berichten die door een bot-dienst geschreven zijn. Bots (zoals ChatGPT) gebruiken hun gevonden informatie en die kan verkeerd zijn op basis van gezochte termen.
Hi
4. Plaats berichten die over de Odido producten en diensten gaan of iets toevoegen aan de Community.
5. Spammen is niet toegestaan.
De regel rondom het gebruik van ChatGPT geldt inderdaad nog, deze staat met een reden nog tussen onze Huisregels. Dit gaat om inhoudelijke informatie, je mag de bot wel vragen om het door jou geschreven bericht te checken op spellingsfouten. Alhoewel ik ook van een goede meme hou, is dit onze Community niet de plek ervoor. Let er echt op dat:
Dankjewel!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.