Skip to main content
Beantwoord

Terugvragen kosten prepaid simkaart wegens storing

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?

Beste antwoord door eric

paulvdb schreef:

Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?

T-mobile vergoed de unlimited data vouchers.  Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.

Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20685 reacties
  • 11 juli 2023

@paulvdb 

Je kan de kassabon hier uploaden en een moderator kan dit dan voor je vergoeden.

Staat je klantnummer ook in je community profiel?

• Auteur
  • 1 reactie
  • 11 juli 2023

@Waqqas bedankt voor je antwoord. Hierbij de kassabon. Mijn klantnummer staat in mijn profiel.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8757 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2023
paulvdb schreef:

T-mobile vergoed de unlimited data vouchers.  Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.

Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 12 juli 2023

Hi @paulvdb, welkom op onze Community!

eric schreef:
paulvdb schreef:

@eric heeft hierin volkomen gelijk. Normaliter vergoeden wij geen simkaartje maar omdat dit is toegezegd door een medewerker van een T-Shop maak ik toch de uitzondering. Ik heb het bedrag vergoed en dit wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.

• 2 reacties
  • 4 maart 2025

Gezien een storing mocht ik een prepaid simkaart kopen en declareren

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

@kaiyavanderdraai Goed dat je aansluit bij dit topic. Oprecht sorry voor het ongemak. Ik vergoed de kosten uiteraard graag voor je! 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan is de verificatie compleet en maak ik de vergoeding meteen in orde. Houd er wel rekening mee dat het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• 2 reacties
  • 4 maart 2025

Gedaan!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

Topper! Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt ​@kaiyavanderdraai

Je ontvangt hier ook nog een e-mail over ter bevestiging. Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen