Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?
Je kan de kassabon hier uploaden en een moderator kan dit dan voor je vergoeden.
Staat je klantnummer ook in je community profiel?
Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?
T-mobile vergoed de unlimited data vouchers. Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.
Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.
Hi
Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?
T-mobile vergoed de unlimited data vouchers. Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.
Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.