Skip to main content

Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?

@paulvdb 

Je kan de kassabon hier uploaden en een moderator kan dit dan voor je vergoeden.

Staat je klantnummer ook in je community profiel?


@Waqqas bedankt voor je antwoord. Hierbij de kassabon. Mijn klantnummer staat in mijn profiel.


Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?

T-mobile vergoed de unlimited data vouchers.  Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.

Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.


Hi @paulvdb, welkom op onze Community!

 

Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?

T-mobile vergoed de unlimited data vouchers.  Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.

Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.

 

@eric heeft hierin volkomen gelijk. Normaliter vergoeden wij geen simkaartje maar omdat dit is toegezegd door een medewerker van een T-Shop maak ik toch de uitzondering. Ik heb het bedrag vergoed en dit wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.


Reageer