Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?
Beantwoord
Terugvragen kosten prepaid simkaart wegens storing
Beste antwoord door eric
paulvdb schreef:
Wegens een storing heb ik vorige week vouchers gekregen voor unlimited mobiel internet. Omdat ik nog geen mobiele telefonie van T-Mobile had heb ik daarvoor een prepaid sim-kaart moeten halen bij de T-Mobile winkel. Daarvoor heb ik € 10,- moeten betalen. Volgens de medewerker van de T-Mobile winkel kan ik die € 10,- terugkrijgen van T-Mobile. Hoe kan ik de terugbetaling aanvragen?
T-mobile vergoed de unlimited data vouchers. Sims worden niet vergoed. Je kunt de data vouchers activeren op Tele2, Ben en t-mobile sims.
Na de storing kun je ook vragen om de dagen van de storing gecrediteerd te krijgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.