Hallo,
Vorig jaar oktober (2023) heb ik een aanvraag gedaan voor mijn nieuwe internet provider. Mijn contract bij jullie zou dan eindigen per 08-01-2024. tot dusver geen probleem, echter bleek in de email van 13 oktober 2023 al de informatie + label te staan voor het retourneren van het modem.
Omdat dit label niet bleek te werken heb ik 29-01-2024 nog een keer contact gehad met jullie klantenservice via de chat, waarbij mij verteld werd dat er binnenkort een nieuw label verstuurd zou worden. Dit gebeurde ook niet tot ik vandaag 8 april ineens een factuur met een boete bedrag kreeg. Verder nooit geen email of contact over het modem vanuit jullie gehad en nu ineens wel een boete?
Ik heb hierop volgend jullie klantenservice gebeld waarbij ik door jullie collega nogal zeer onvriendelijk te woord werd gestaan, zonder mij een concrete oplossing te bieden. Toen nogmaals gebeld en kreeg ik een wat vriendelijker persoon aan de lijn die mij vertelde de modem in te pakken en naar een dhl punt te brengen zodat ze daar het naar jullie toe konden sturen. Na bij 2 punten geweest te zijn die niet wisten hoe ze het zonder QR code konden versturen kwam ik uiteindelijke bij de Hema terecht waar ze het wel konden versturen, het pakketje is dus jullie kant op.
Nu zit ik nog met 1 vraag hoe gaat het nu met het boete bedrag? ik ben niet van plan deze boete te betalen en weer maanden moeten wachten om mijn eigen geld terug te krijgen door een fout bij jullie. Ik hoop dat jullie met een oplossing komen.