Terugbetaling na 4.5 maanden nog steeds niet

  • 6 January 2024
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo, na ongeveer 15 belletjes en loze beloftes probeer ik het hier nog even. Ik krijg namelijk al vanaf september geld van Odido terug maar het komt maar niet. Elke keer als ik bel krijg ik ander verhaal. 

De frustratie zit hoog, omdat ik vanaf het begin ik lid ben van Odido, problemen zijn die niet opgelost worden. Daarom heb ik het thuis abonnement ook ontbonden omdat jullie geen prioriteit geven aan klanten online krijgen bij verbindingsproblemen. 

Anyway, wat kan ik doen om de terugbetaling gerealiseerd te krijgen? 

 

P.s. 1x is een automatische afschrijving van mijn mobiele abonnement niet gelukt, en dan dreigen ze meteen met 15 euro incassokosten. Ook niet echt klantvriendelijk. Meestal doe je dat pas na 2 herinneringen en niet bij een mislukte incasso. 

Marciano van Odido 4 maanden geleden

Hi @LcvanEsch, ik heb direct met je meegekeken naar de herinnering van je mobiele abonnement. De openstaande factuur was die van 29-11-2023. Vandaar dat je het mailtje met de waarschuwing hebt ontvangen, omdat deze al iets langer openstond. 

Wat betreft de terugbetaling. Niet fijn dat je al vaker contact met mijn collega's hebt opgenomen en dat het nog niet geregeld is. Dit gaat als ik het goed zie om je thuis abonnment. Ik zet je topic daarom even in het juiste subforum, zodat mijn collega's van Thuis je hierbij kunnen helpen. Komt helemaal goed! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LcvanEsch, ik heb direct met je meegekeken naar de herinnering van je mobiele abonnement. De openstaande factuur was die van 29-11-2023. Vandaar dat je het mailtje met de waarschuwing hebt ontvangen, omdat deze al iets langer openstond. 

Wat betreft de terugbetaling. Niet fijn dat je al vaker contact met mijn collega's hebt opgenomen en dat het nog niet geregeld is. Dit gaat als ik het goed zie om je thuis abonnment. Ik zet je topic daarom even in het juiste subforum, zodat mijn collega's van Thuis je hierbij kunnen helpen. Komt helemaal goed! 😄

Hi @Marciano van Odido, na jouw berichtje dat het verplaatst hebt blijft het weer stil aan de kant van Odido. Heb je een update voor me over de terugbetaling? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LcvanEsch, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om het bedrag uitbetaald te krijgen! Als ik het goed begrijp gaat het om de creditering van € 9,95 voor een simkaart? Ik heb een verzoek ingediend bij de financiële afdeling om het bedrag handmatig naar je over te boeken. De huidige verwachting is dat zij dit over twee weken verwerken.

Ik ga hier voor je achteraan, ik verwacht dat je het bedrag in februari op je rekening ziet verschijnen! 

Hoi @Cal van Odido 

 

Klopt, een klein bedrag. Ik ben benieuwd of het jou zo lukt want dat er een verzoek naar de financiële administratie is verstuurd voor een handmatige terugbetaling hoor ik ook al 4 maanden elke keer als ik bel. Maar ik wacht het af. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LcvanEsch, goed nieuws, ik heb terugkoppeling gekregen van de financiële afdeling dat zij een handmatige uitbetaling voor je hebben aangemaakt! Dit betekent dat je het bedrag volgende week of met een beetje geluk deze week nog uitbetaald zal krijgen.

Hiermee is het snel opgelost, je geld komt eraan! 😃

Reageer