Skip to main content
Beantwoord

terugbetaling factuur


Hallo,Ik wil nogmaals aangeven dat ik ,sinds januari,bezig ben met een klacht.Ik kreeg een mail dat ik geld terug kreeg na een verrekening , 165 euro

Toen dat niet kwam belde ik en bleek dat t een foutje was ,ik kreeg boete omdat apperatuur niet was teruggestuurd ,dus een nieuwe factuur van 165veuro betalen.

Na vele keren contact met odido en medewerkers die eerlijk gezegd wel hun best deden , zeiden ze dat t alsnog werd gecorrigeerd ,boete ging weg ,maar er bleek ineens nog wat open te staan , uiteindelijk stond er dat ik 66 euro terugkreeg , toen dat niet kwam, weer bellen , en bleek er nog 15 euro open te staan ,dus werd t 51 euro .  En ja hoor toen dat niet kwam belde ik weer en zeiden ze dat er een foutje was eb nig steeds 15 euro open stond, toen we erover eens waren dat dat al van die 66 euro af was  ,werd ook  de 15 euro weer verrekend ,gecrediteerd dus.  Nu is 19 april die 51 euro overgemaakt maar tis nu 2 mei  en nog steeds niks terug.

Ik vind t zo slecht hoe alles is gegaan dat ik nu ook klacht indien bij geschillen commissie. Medewerkers doen hun best , zeggen ook dat t een zooitje is bij mijn factuurafhandeling.dus ben ni boos op hun hoor ,maar dit is nu 5 maanden al bezig , en ik heb 14 keer gebeld ,  en voel me echt voor de gek gehouden.had dit niet verwacht van een groot bedrijf als odido

In mijn odido , heb ik screenshots gemaakt en ik gebruik dit om officiële klacht in te dien.

Ook heb ik contact met kassa , die hebben mij teruggebeld en willen gesprek met mij ...de hele situatie heeft me tijd, stress en rotgevoel gegeven ,  Daarom wil ik nu doorgaan ,want telkens als odido zei ,nu is t opgelost, bleek t gewoon niet zo te zijn  ,en ik maar wachten als een kneusje    pfff nogmaals  medewerkers respect voor hun , maar op 1 of andere manier ,gaat t steeds fout bij mij

30 reacties

Reputatie 1

En idd verrekend ja   ,   maar dan is er toch iets ni goed gegaan  of ben ik nou gek?!?!  Pffff

Reputatie 1

Pfff echt waar he , waarom moet ik zo vaak schrijven en klagen en vragen ,om iets wat eigelijk duidelijk is maar doordat er 7 medewerkers iets over zeggen ,gaat t steeds MIS.

Ik stuur screenshots   , ik krijg 180 euro eind mei  ...klopt en dit lijkt goed te gaan.maarree eind april hoorde ik 51 euro op m'n rekening te krijgen , Wendy van facturering heeft dit duidelijk opgeschreven , maar t is verrekend met factuur die openstond   JA  DIE VAN 15 EURO die is van de 66,80 afgegaan en de rest moest overgemaakt worden PUNT maar nu gaat t fout, iemand zei  t is verrekend,   met wat dan  t staat er zelfs duidelijk in jullie app  anders vraag wendy ,  dus ik hoop dat die 51 euro ook f op factuur mei mee kan gaan  , zal morgen ook wel bellen   pfffff oooooofokkingdido

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

En deze laatste gaat wel goed,   ik geef t nog maar keer aan , en anders is t wel best , dan mogen jullie die 51 euro in een envelop doen ,en dan is t mijn bijdrage aan odido, dat jullie de hoofdprijs gewonnen hebben voor t slechtste afhandeling van iets fout dat jullie zelf veroorzaakt hebben maar mij de klant dus ,maandenlang stress en energie en tijd  gekost hebben . Voor medewerkers heb ik respect , die doengewoon hunwerk en hebben mij goed en netjes behandeld , dat wel   

Reageer