Hallo , wil toch f mn ei kwijt,vorig jaar september odido thuis afgesloten , krreg in jan mail je krijgt 165 euro terug , gebeurde niet .in febr. Een factuur foutje betaal 165 euro , (die ik nooit gehad heb) toen ging er van alles fout ,uiteindelijk contact gezocht met tisha v lameren ceo van odido , die reageerde heel tof en zei we regelen dat ,en eerlijk ,ene Nina deed dat ook , kreeg 180 euro terug ,maar er stond ook nog 51,80 , ,ze maakte compensatie en ze zei in juli komt er 51,80 , plus door storing ni betaalde 51,80 van april , normaal komt dat dan rond 28e de factuurdatum , maar nee hoor , weer wachten ,tis inmiddels 10 maanden na beeindiging he, ,toch hou ik hoop ,omdat Nina oprecht haar best doet ,maar blijkbaar gaat factuurdingen ,slow en moeilijk.....mocht t WEER fout gaan horen jullie dat gr johan klant met veel geduld dat bijnaaaaaa op is
Hi
De vergoeding is op 18-06 aangemaakt in ons systeem, de factuur op 15-7 en op 26-7 verzonden. Ik kan niet met zekerheid zeggen of de betaling nu binnen een paar werkdagen komt of pas einde van deze maand. Dat is op dit moment niet duidelijk in mijn systeem. Dus het kan binnen een paar werkdagen zijn of pas eind augustus. Mijn excuses voor de vertraging!
Nou 18 6 t is 19 4 dat t aangemaakt is en ja ,uiteindelijk is er compensatie gegeven in juni dat dan eind juli op factuur terugbetaald wordt , kreeg idd mail dat 26 7 factuur verstuurd is en dat ik geld terugkrijg ,staat binnen week op rekening zegt JULLIE mail.
Moderator edit: Afbeelding verwijderd, rekeningnummer zichtbaar in de afbeelding.
En daarom telkens zegt odido iets anders , dat is gewoon slecht , en idd medewerkers kunnen r niks aan doen , heb zelfs de ceo bericht gestuurd Tisha van Lammeren ,dusja t zal best goed komen maar dat aan lijntje houden ,altans zo voelt t dan wel dat stoort gewoon . Verders tja mischien tip voor odido doe wat je zegt of zeg dan niks gr johan
Hey
Ik heb de afbeelding in je reactie verwijderd want daar stond je rekeningnummer in, het is niet handig om deze informatie op een online platform te delen.
Ja sorry bedankt voor je oplettendheid ,ni handig van me idd ik wacht rustig af . Gr johan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.