Beste,
Ik ontvang graag duidelijkheid over mijn terugbetaling. Januari 2023! heb ik mijn thuisabonnement opgezegd maar dit is niet doorgevoerd. Ik ging namelijk naar Amerika voor langere tijd en had dit abonnement niet meer nodig. Een jaar later bleek dat dit abonnement nog steeds niet was opgezegd maar dat de facturen wel door bleven lopen. Uiteindelijk heb ik gebeld met het verzoek om per direct het abonnement stop te zetten en alle maanden te crediteren. Hier ging 2 weken overheen maar uiteindelijk werd het abonnement stopgezet en werd de creditering in gang gezet. Dit moest nog akkoord krijgen van de financiele afdeling. Meerdere malen heb ik gebeld en letterlijk elke medewerker zei iets anders en de wachttijd was elke keer langer.Uiteindelijk is de terugbetaling goedgekeurd en staat deze ook in mijn overzicht op mijn Odido. Toen ik vroeg wanneer ik deze betaling zou krijgen (het ging om veel geld) dan zou dat binnen 2 weken op mijn rekening staan. Dit bleek natuurlijk niet het geval en later bleek dat dit verrekend zou worden met de factuur van April. Dit was geautomatiseerd en kon niet worden tegengehouden. Weer wachten tot April en dit zou dan uiterlijk 15 April gebeuren. Op de factuur van April stond inderdaad de terugbetaling en dit zou omstreeks de 23e worden bijgeschreven. Dit is niet gebeurd en ik belde weer waarop een medewerker vertelde dat het uiterlijk 1 mei op de rekening zou staan. WEER een ander verhaal dus. Toen ik toen weer niks had ontvangen belde ik weer en deze medewerker zei dat het geld binnen een week erop zou moeten staan. Nu is dit ook WEER niet gebeurt en wanneer ik vraag om doorverbonden te worden naar een bepaalde medewerker (deze medewerker is de enige die open en eerlijk was en mij goed heeft geholpen in die maanden tijd) dan was dat niet mogelijk. Terwijl toen ik begin April belde kon ik ook doorverbonden worden en ik word ook vaak zat doorverbonden naar andere afdelingen. Hoezo kon dat nu niet dan en zegt elke medewerker iets anders? Afijn, er zou een terugbelverzoek worden gestuurd zodat deze medewerker mij kon bellen. Ook dit is 2 keer gebeurt en ik heb niks gehoord. En mijn geld waar ik al sinds Januari!!!! op wacht is nog steeds niet binnen. Nu lees ik meerdere verhalen dat klanten heel lang moeten wachten op hun geld dus er schijnt iets mis te gaan. Maar 4 maanden wachten is toch wel heel overdreven….
Ik verwacht duidelijkheid en verwacht dat het geld binnen een week op mijn rekening staat. Zo niet, dan zal ik Odido officieel in gebreke stellen en zal ik verdere juridische stappen ondernemen en dan zullen de kosten nog hoger worden.
Graag hoor ik van jullie.