Skip to main content

ik heb een aantal weken geleden mijn contract met Odido opgezegd omdat ik 

al 2 weken zonder internet zat ik heb diverse mailtjes verzonden met de vraag

welke apparaten ik moet terug sturen maar er word niet gereageerd op mijn mail

slechte service van Odido

Hallo @Henk Klein 

Nadat je abonnement is beëindigd ontvang je een mail met wat je moet retourneren en de instructies voor het retourneren, providers hanteren een maand opzegtermijn.

Zie ook deze pagina:

https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/wijzigen/apparatuur-terugsturen


mijn abonnement is beeindigd maar mail word niet beantwoord dus ik heb ook geen instructies gekregen maar dat kan ook niet als mail niet word beantwoord


@Henk Klein Het is momenteel erg druk bij de afdeling, die de e-mails verwerkt. Goed dat jij zelf het heft in eigen handen hebt genomen en een topic hebt geopend! In de link die @Waqqas heeft geplaatst, lees je welke apparatuur je terug moet sturen en hoe je dit moet doen.


Reageer