Skip to main content

Sinds 8 november word ik regelmatig door het nr van T-Mobile gebeld. Als ik opneem hoor ik niks, als ik terugbel sta ik lang in de wacht.

Wat gaat er hier niet goed?

Hoi @Arnhems meisje, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, ik denk met je mee! Ik dook je abonnement in en zo te zien gaat de netwerkbeheerder KPN komend jaar jouw oude DSL internetverbinding uitzetten omdat er ook glasvezel bij jouw adres ligt. Alle informatie hierover kan je ook terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis account op deze pagina: netwerk wijzigen. Daarnaast hebben wij ook een speciaal team hiervoor opgesteld die je probeert te bereiken én die jij ook kan bereiken op 0800-0092. Dit is het nummer van onze klantenservice en tijdens kantooruren kunnen mijn telefonische collega's je doorverbinden met deze speciale afdeling. Zij beschikken over gedetailleerde informatie en kunnen je goed begeleiden in dit proces.

Laat het gerust weten als er nog iets onduidelijk is, dit komt helemaal goed!


Reageer