Ik zit inmiddels bijna een half uur aan de telefoon met T-Mobile. Ik vraag me af of jullie te bereiken zijn.
Ik heb inmiddels de verbinding maar verbroken, ben benieuwd hoe ik mijn vraag wel kan stellen. Imiddels heb ik een afspraak, dus ik zie de eventuele reacties pas later.
Hallo
Wat is je vraag? Misschien kunnen we je hier helpen en de moderators reageren ook indien nodig.
Dag Waqqas, dank voor je reactie. Mijn reactie komt wat laat, maar ik heb nu pas de kans te reageren. Sinds ruim een week ben ik (weer) klant. Ik probeer in te loggen, en dat lukt zowaar, maar dan lees ik dat mijn abonnement is opgezegd en dat ik moet bellen voor een nieuw abonnement. Dat heb ik gedaan en kreeg niemand te pakken. Wel draaiden er twee bandjes door elkaar heen. Ik vind dat teleurstellend. Mijn vraag is hoe ik toegang krijg tot mijn gegevens, ook als ik bijvoorbeeld iets wil aanpassen of mijn gegevens wil inzien. Ik hoor graag, hartelijke groet.
Hallo
Gaat het om een mobiele abonnement?
Omdat je opnieuw klant bent geworden bij T-Mobile probeer je misschien in te loggen op je bestaande My T-Mobile account en daar zie je het nieuwe abonnement nog niet in staan?
Het gaat over een all-in abonnement, tv, internet en vaste telefonie.
Als ik wil reageren op je bericht, moet ik eerst inloggen en dat lukt dus ook. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn nieuwe rekening klaar staat. Die kan ik zien maar kom niet verder dan die ene rekening. Ik heb een paar dagen geleden via jullie mail een nieuw password aangemaakt. Vandaar mijn verwarring…
Ik ben benieuwd wat er aan gedaan kan worden.
groet, Florus
Hallo
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Je vragen die je hier stelt zijn via de Community: Stel je vraag en discusieer
Je abonnement gegevens bekijk je via: T-Mobile Thuis Account Als dit niet goed gaat, wil je dit hier dan aangeven zodat een moderator je op weg kan helpen. Het is voor de moderator makkelijk als je klantnummer in je profiel vermeld.(Alleen moderatoren en jij kunnen dit zien) Profiel bewerken kan door op je naamplaatje te klikken en daarna kies je: mijn profiel.en daarna bewerk profiel.
Mijn klant nummer, heb ik al, volgens mij, in mijn profiel ingevuld. Ik loop nog steeds vast bij de mededeling dat mijn abonnement vervallen is. Ik zou het op prijs als ik op mijn mail te zien kan krijgen wat er moet gebeuren.
Hi
Goedemiddag Lisa, dankjewel voor je reactie.
lk kom er nog steeds niet in… inloggen doe ik met mijn vingerafdruk, zit daar het probleem?
ik heb werkelijk geen idee hoe ik verder moet, ben ook een halve digibeet
ik verneem graag
Goede groet
Florus
Hallo
Kun je proberen in te loggen op:T-Mobile Thuis account .
Probeer dit te doen met je emailadres en je wachtwoord handmatig in te vullen. Lukt dit nog steeds niet. Geef het hier dan weer aan, dan kan
Ik heb ingelogd met mijn password en ik kom er niet in
Hi
Dag Lisa! Ik snap er echt niks van, ik kan op de community inloggen maar in mijn privédomein kennen jullie me blijkbaar niet
Mijn password wordt niet herkend, en ik moet nu een kwartier wachten om het opnieuw te proberen. Ik open via de mail die ik vandaag heb gekregen, en loop dan vast, maar via de communtymail lukt het wel.
Weet, dat ik je hulp zeer op prijs stel!
Hi
Dag Lisa, nog steeds: combinatie e mail en wachtwoord komen niet overeen…
ik gebruik nog steeds mijn vingerafdruk, maar ook met het getypte paswoord lukt het niet.
Dank voor je hulp, ik ga er vanuit dat dit binnenkort is opgelost!
Groet
Florus
Hij doet het!
hartelijk bedankt voor je interventie en hulp.
groet
Florus
Yay, wat een ontzettend fijn nieuws
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.