Skip to main content

In september 2022 (!) moesten we overstappen omdat de kabel verdwijnt en iedereen aan de glasvezel moet. Nu, eind november 2023, is de installatie, na vele malen niet op komen dagen, klaar en kan er dus alleen maar glasvezel gebruikt worden voor internet, tv en telefoon, van ODIDO.

Daarvoor was er sinds 2014… afname van genoemde diensten bij TELE2.

Dat kan nu dus niet meer en hoeft ook niet.

MAAR…. Loopt het abonnement van TELE2 nu toch gewoon door ?

TELE2 was toch overgenomen door ODIDO ?

Of niet als er door TELE2 iets verrekend of gewijzigd moet worden ?

 

Tele2 thuis is gebleven wat het was. Tele2 thuis is geen Odido geworden. Alleen Tele2 mobiel is Odido geworden. Je zou even de klantenservice van Tele2 thuis (0207544444) kunnen vragen naar de status van je oude verbinding zodra je nieuwe verbinding helemaal up and running is.

Het uitzetten van het KPN koper netwerk gebeurt de komende jaren in heel Nederland. Er vind uitgebreide communicatie plaats om te voorkomen dat iedereen in een wijk op het laatste moment allemaal tegelijk om moeten. Maar op een gegeven moment gaat echt het koper uit in zo'n wijk. Dus bij niets doen zou je geen internet meer hebben. Dus, goed gedaan!


Reageer