Ik heb me aangemeld voor een nieuw abonnement internet + tv. Ik blijf emails krijgen met welkom en dan weer bestelling geannuleerd. Als ik inlog op Odido en abonnement wil koppelen krijg ik te veel records...
Hi
Zou je hierna opnieuw willen proberen om het abonnement te koppelen? Het kan eventueel ook zo zijn dat dit pas mogelijk is om te koppelen zodra jouw order verder is doorgelopen. Je kunt het in ieder geval proberen of het nu wel lukt!
Ik ben benieuwd!
Hoi! Adres en zo klopt allemaal. Koppelen lukt helaas nog niet..
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de order doorloopt, maar nog niet is gelinkt aan ons achterliggende systeem, dit staat gepland voor 01-02-24. Ik vermoed dat het dan mogelijk is om jouw accounts te koppelen.
Mocht dit niet zo zijn, wil je mij dan in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik direct met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.