Skip to main content

Hallo,

ik heb een internet abonnement bij odido gekocht mar die kan ik niet koppelen aan mijn account. Ik krijg elke keer de foutmelding te veel records gevonden. Kan iemand mij hierbij helpen?

Welkom op onze community! @Captep58 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je weer bij jouw abonnementsgegevens kunt! 

Ik heb direct een ticket aangemaakt naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen dit voor je oplossen. Komt goed!

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?


Erg bedankt voor je snelle reactie Teresa. Moet ik mijn gegevens ergens doorsturen?


Neehoor, dat is niet nodig op dit moment @Captep58. Teresa heeft een ticket aangemaakt zodat ze het voor je gaan oplossen. Deze melding komt voor doordat het gebruikte IBAN-nummer te vaak in ons systeem staat. Zij moeten dit uit het systeem halen. 


Kan iemand kijken wat de status is? Want het kan nog steeds niet.


@Captep58 Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar ik kan nog geen update inzien. Sorry voor dit ongemak! 

Weet in ieder geval dat mijn collega’s druk bezig zijn om dit voor je op te lossen. Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Reageer