Beantwoord

T-Mobile thuis internet duur

  • 2 April 2022
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Hoi, 

Komende maand ga ik verhuizen. Momenteel betaal ik ongeveer 25 euro per maand voor 50mbs. Ik wilde dit abonnement meenemen naar mijn volgende adres maar kan nu alleen nog kiezen voor 100 mbs.

Ik belde met de klantenservice om dit aan te geven, het kost mij namelijk op jaarbasis zo'n 180 euro meer om bij T-mobile te blijven. In vergelijking met andere aanbieders is T-mobile momenteel een van de duurste, ondanks de kortingen. Over de prijs viel met de medewerkster van de klantenservice ook niet te onderhandelen, dus mijn thuis internet abonnement is opgezegd.

Het lijkt me niet de bedoeling dat T-mobile klanten blijft verliezen door de dure prijzen, maar volgens de klantenservice medewerkster valt daar niks aan te doen. Jammer.

Met vriendelijke groet, 

Lize

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 April 2022, 18:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lizew11 

T-Mobile heeft sinds 24 januari 2022 een nieuwe portfolio :

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/nieuw-portfolio-2022-t-mobile-voor-thuis-338684

Een T-Mobile abonnement kan je helaas niet meenemen naar je nieuwe adres aangezien deze postcode gebonden is, je gaat een nieuwe jaarabonnement aan bij een verhuizing.

En daarme is T-Mobile van een prijsvechter naar een even dure of goedkope provider gepromoveerd.

Ik kan niet goedkoper of zelfs voor hetzelfde geld afsluiten wat ik nu heb bij KPN, sterker nog, ze zijn duurder, en dan zit ik nog op ODF, als je op WBA moet is het nog duurder.