Ik krijg sinds gisternamiddag niets meer van Hostnet binnen, noch op mobiel noch thuis (beide T-mobile). Allemaal zakelijke mail! Collega’s hebben hetzelfde probleem en jullie webcare is kennelijk met vakantie, want reageert niet. WANNEER IS DIT VOORBIJ??
Hallo
Voor thuis heeft het te maken met de routering problemen bij T-Mobile en daardoor is Hostnet dus niet bereikbaar :
Hallo
Voor thuis heeft het te maken met de routering problemen bij T-Mobile :
Dank, maar het probleem is ook op mobiel en, eerlijk gezegd, waar dit zakelijke mail betreft (ook van de nodige collega’s!), ben ik meer geïnteresseerd in wanneer dit voorbij is, dan in wat het probleem is.
Naast overigens de ergernis over de wel erg beroerde service en webcare van T-Mobile. Reden mijn abonnementen te heroverwegen.
Ik krijg sinds gisternamiddag niets meer van Hostnet binnen, noch op mobiel noch thuis (beide T-mobile). Allemaal zakelijke mail! Collega’s hebben hetzelfde probleem en jullie webcare is kennelijk met vakantie, want reageert niet. WANNEER IS DIT VOORBIJ??
T-Mobile is druk bezig met onderzoeken wat het probleem is zodat deze vervolgens kan worden opgelost. Aangeven op welke termijn het is opgelost is helaas (nog) niet mogelijk.
Eventuele updates zullen worden gegeven in het topic waarnaar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.