Sticky

T-Mobile Thuis e-mail stopt 31-03-2024

  • 18 July 2023
  • 45 reacties
  • 5738 Bekeken
T-Mobile Thuis e-mail stopt 31-03-2024
Reputatie 7
Badge +16

 

Per 31 maart 2024 houdt de T-Mobile Thuis e-maildienst op te bestaan. Nadat de dienst is gestopt kun je geen e-mails meer versturen en/of krijgen. Pas om die reden je e-mailadres aan.  

TIP:
Zet alvast je automatische reacties aan. Stel een bericht in waarin staat dat je e-mailadres vervalt vanaf 31 maart 2024. Handig om in dat bericht ook meteen je nieuwe e-mailadres te zetten, als je die al hebt aangemaakt. Zo breng je iedereen die jou mailt automatisch op de hoogte. Goed om te weten: dit werkt niet voor bedrijven die jou mailen. Dit werkt alleen voor vrienden, familie en kennissen. Lees hoe je een automatische reactie instelt bij Outlook, of bij de meest gebruikte webmail clients. Bij de webmail van T-Mobile Thuis en bij Thunderbird kan dit niet.


 

We hebben een FAQ voor je opgesteld zodat je precies kunt zien wat er staat te gebeuren en wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen:

 

Waarom stoppen jullie met de e-maildienst? 

De dienst biedt niet meer de ervaring die we passend vinden bij vandaag. Het platform is niet langer geschikt om er de gewenste en noodzakelijke verbeteringen op door te ontwikkelen. Het is voor ons niet mogelijk om te verhuizen naar een nieuw platform zonder dat onze klanten daar alsnog hinder van hebben.

 

Ook wordt de dienst door een steeds kleinere groep klanten gebruikt. Daarnaast zijn er uitstekende (gratis) alternatieven beschikbaar. Daarom heeft Odido ervoor gekozen om niet door te gaan met de eigen e-maildienst.

 

Kan ik mijn abonnement nu opzeggen? 

Als je een T-Mobile e-mailadres hebt, dan komt dit per 31 maart 2024 te vervallen en daarom mag je je abonnement zonder kosten opzeggen. Dat kun je doen door te bellen naar 0800‑0092 of regel het hier. Maar we hopen natuurlijk dat je blijft, want er valt nog zoveel te ontdekken samen.


Wat gebeurt er als ik niets doe?

Per 31 maart 2024 komt je T-Mobile Thuis e-mailadres (dat eindigt op @t-mobilethuis.nl) te vervallen. Als je meerdere T-Mobile e-mailadressen hebt aangemaakt, komen deze ook te vervallen. Dat betekent dat je vanaf dan:

  • Geen e-mails meer kunt krijgen en versturen.

  • Je geen toegang meer hebt tot je oude e-mails.

  • Als je het e-mailadres gebruikt om in te loggen op Mijn Odido en/of bij andere websites, je tegen problemen aan kunt lopen als je probeert in te loggen.

Het is daarom belangrijk om actie te ondernemen. Dan blijf je bereikbaar (voor ons, maar ook voor je bank, verzekering, etc.). En kun je belangrijke informatie bewaren (bijvoorbeeld facturen, contracten, etc.) en overal blijven inloggen.
 

Op deze pagina vind je informatie over wat je moet oppakken. We raden je aan om het zo snel mogelijk te doen. Dan kom je er op tijd achter als je iets bent vergeten.

 

Wat moet ik doen nu mijn T-Mobile e-mailadres vervalt? 

Dit zijn 5 punten die je moet oppakken:

  1. Maak een nieuw e-mailadres aan
    Heb je nu nog geen ander e-mailadres bij Gmail, Outlook of een andere e-mailprovider? Maak er dan een aan. Meer informatie vind je op deze pagina.

  2. Breng iedereen op de hoogte
    Geef je nieuwe e-mailadres aan vrienden, familie en andere contacten door. Vraag meteen of ze je nieuwe e-mailadres opslaan en je TM e-mailadres verwijderen.

  3. Belangrijke mails bewaren
    Heb je e-mails of Odido/TM facturen die je wilt bewaren? Stuur ze door naar je nieuwe e-mailadres. Meer informatie vind je op deze pagina.

  4. Werk je contactgegevens bij
    Werk je contactgegevens bij. Bijvoorbeeld op websites waar je je TM e-mailadres gebruikt om in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen. Misschien je verzekering of je bank?

  5. Pas je e-mailaccount aan op je telefoon
    Heb je alle gegevens overgezet of verwijderd, pas dan je e-mailaccount aan op je telefoon. In de handleiding lees je hoe je dat doet.

 

 

Ik ben mijn inloggegevens vergeten van mijn TM e-mailadres, wat kan ik doen? 

  1. Log in op Mijn Odido en ga naar e-mailinstellingen.

  2. Je kunt daar het wachtwoord aanpassen van je TM e-mailadres. 

    Naar e-mailinstellingen > 

 

Tot wanneer kan ik e-mails blijven sturen en ontvangen?

Je kunt gebruikmaken van je TM e-mail tot 31 maart 2024.

 

Tot wanneer kan ik bij mijn oude e-mails? 

Je kunt tot 31 maart 2024 bij je e-mails via de webmail ( mail.t-mobilethuis.nl) of via e-mailsoftware, zoals Outlook of Thunderbird. Daarna worden de e-mails bij ons verwijderd. Zorg daarom dat je vóór die tijd belangrijke e-mails doorstuurt naar je nieuwe e-mailadres of opslaat op je eigen computer. Informatie over hoe je e-mails opslaat op je eigen computer vind je op deze pagina.

 

Kan ik tegen betaling gebruik blijven maken van mijn TM e-mailadres?

Nee, dat kan niet. Ons e-mailplatform houdt op te bestaan en alle e-mailadressen en data worden veilig verwijderd. 

 

Waar kan ik een ander (gratis) e-mailaccount aanmaken?

We raden je aan om een gratis e-mailadres aan te maken bij een e-mailprovider zoals Gmail, Outlook of Yahoo. Bij deze providers is je e-mailadres ook niet verbonden aan je internetabonnement. Handig voor als je ooit wilt overstappen.

 

Hoe kan ik belangrijke e-mails uit mijn TM e-mailbox bewaren?

Je kunt belangrijke e-mails bewaren door ze voor 31 maart 2024 door te sturen naar je nieuwe e-mailadres. Je kunt er ook voor kiezen om de e-mails op te slaan op je eigen computer. Dat doe je zo:

 

  • Maak je gebruik van de webmail (mail.t-mobilethuis.nl), dan kun je alleen individuele e-mails opslaan. Kies de e-mail, klik op de 3 puntjes met ‘Meer’ en kies voor ‘Opslaan (.eml)’. De e-mail wordt nu opgeslagen op je computer. De locatie is afhankelijk van je internetbrowser en instellingen. Zoek bijvoorbeeld in de map ‘Downloads’ op je computer.

 

 

  • Maak je gebruik van e-mailsoftware zoals Outlook of Thunderbird, dan zijn je laatste e-mails waarschijnlijk al automatisch opgeslagen op je computer. Deze software biedt ook de mogelijkheid om meerdere of zelfs alle e-mails tegelijkertijd op te slaan. Meer informatie vind je hier voor Outlook, of hier voor Thunderbird.

 

  • Meer informatie over het instellen van je T-Mobile thuis e-mailadres in e-mailsoftware zoals Outlook of Thunderbird vind je hier.

 

Naar welk e-mailadres van mij stuurt Odido informatie? 

Je kan hier in Mijn Odido vinden welk e-mailadres we van je hebben. Daar kun je het ook aanpassen.

 

Wat moet ik doen om belangrijke informatie zoals mijn factuur te blijven krijgen? 

Krijg je je facturen nu op een T-Mobile thuis e-mailadres? Dan is het belangrijk dat je dit aanpast naar je nieuwe e-mailadres. Zo krijg je je rekeningen in de toekomst ook. Je kunt je e-mailadres aanpassen in Mijn Odido.

 

E-mailadres aanpassen >

 

Aan wie moet ik mijn nieuwe e-mailadres doorgeven?

Werk op alle belangrijke plekken je contactgegevens bij. Denk bijvoorbeeld aan je bank, verzekeringen, familie en vrienden. Maar denk ook websites waar je je TM e-mailadres gebruikt om in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen. Bijvoorbeeld Mijn Odido, F-Secure voor onze Veilig Online-producten, of de Odido community. We raden je aan om de komende tijd bij te houden van wie je allemaal e-mails krijgt, zodat je hen allemaal kunt informeren.

 

Tip: zorg dat wij ook je nieuwste contactgegevens hebben. Je kunt je e-mailadres aanpassen in Mijn Odido.

 

E-mailadres aanpassen >

 

Wat gebeurt er als iemand na 31 maart 2024 een e-mail stuurt naar mijn TM e-mailadres?

Die komen niet aan. De verzender krijgt een automatische reactie waarin staat dat het niet gelukt is om de e-mail af te leveren.

 

Ik heb een Veilig Online product van Odido, blijf ik beschermd met een ander e-mailadres?

Ja, onze Veilig Online producten werken ook met andere e-mailadressen. Je blijft dus beschermt als je per ongeluk een verkeerde e-mail opent of op een verkeerde link klikt. 

 

Let op: je bescherming is nog steeds afhankelijk van je situatie. We hebben verschillende Veilig Online producten voor als je thuis bent of onderweg (Veilig Online of Overal Veilig Online). Ook kies je zelf welke apparaten worden beschermd. Voor meer informatie, kijk hier op de website of neem contact met ons op. 

 

Als je gebruik maakt van jouw Odido e-mailadres om in te loggen bij F-Secure, pas dit dan ook aan: 

  1. Log in op My F-Secure

  1. Klik rechts bovenin op je naam. 

  1. Ga naar ‘Accountinstellingen’. 

  1. Pas je e-mailadres aan onder ‘Uw F-Secure-emailadres’ en klik op ‘Wijzigingen opslaan’. 

 

Ik gebruik mijn T-Mobile Thuis e-mailadres om in te loggen op Mijn Odido, hoe pas ik dit aan? 

Als je je gebruikersnaam wilt veranderen:

Via de website:

  1. Login op Mijn Odido.
  2. Klik op ‘Gegevens en instellingen’ en daarna op ‘E-mailadres’.
  3. Pas daar je e-mailadres aan.

Let op, het e-mailadres dat je hier doorgeeft wordt het nieuwe adres waar je e-mails van ons op krijgt. Na het veranderen van je e-mailadres moet je opnieuw inloggen met je nieuwe e-mail. Je wachtwoord blijft hetzelfde.

Via de Mijn Odido app:

  1. Log in op de Mijn Odido App.
  2. Ga naar ‘Meer’ en hierna naar ‘Persoonlijke gegevens’.
  3. Pas daar je e-mailadres aan.

Let op, het e-mailadres dat je hier doorgeeft wordt het nieuwe adres waar je e-mails van ons op krijgt. Na het veranderen van je e-mailadres moet je opnieuw inloggen met je nieuwe e-mail. Je wachtwoord blijft hetzelfde.

Als je je wachtwoord wilt veranderen:

Via de website:

  1. Login op Mijn Odido.
  2. Klik op ‘Gegevens en instellingen’ en daarna op ‘Wachtwoord’.
  3. Pas daar je wachtwoord aan.

Via de Mijn Odido App :

  1. Log in op de Mijn Odido App.
  2. Ga naar ‘Meer’ en hierna naar ‘Beveiliging’.
  3. Pas daar je wachtwoord aan.

 

Ik gebruik mijn T-Mobile Thuis e-mailadres voor de Odido community, hoe pas ik dit aan?

Je kunt dit zelf niet aanpassen, maar een moderator doet dit graag voor je. Plaats een berichtje met het verzoek hier op de Community. Een moderator neemt dan contact met je op om het e-mailadres te wijzigen. 

 

Ik laat mijn voicemailberichten doorsturen naar mijn Odido e-mailadres, hoe pas ik dit aan?

Dit kun je aanpassen in Mijn Odido: 

 

  1. Ga naar je instelling voor bellen

  1. Selecteer het telefoonnummer waarvan je dit wilt aanpassen. 

  1. Klik in het blok ‘Voicemail & doorschakelen’ op de knop ‘Wijzigen’. 

  1. Pas het e-mailadres aan en klik op ‘Opslaan’. 

 

Hoe pas ik mijn TM e-mailaccount aan op mijn telefoon?

Nadat je alle gegevens hebt verplaatst of veranderd, kun je je e-mailaccount aanpassen op je telefoon. Hoe dat werkt, verschilt per telefoon. Kijk daarom in de handleiding hoe je je e-mailaccount aanpast.


Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Odido e-mail stopt.

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons hieronder weten. 


45 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Mijn persoonlijke favoriet is een eigen domeinnaam en een (klein) email hosting dienst bij een emailprovider. Deze domeinnaam wordt dan bij de SIDN (Stichting Internet Domein Naam) aan jou gekoppeld. Als je overstapt naar een andere email hosting partij dan verhuist jouw eigen domeinnaam gewoon mee. De kosten vallen best mee, zelf gebruik ik Strato voor € 2,- per maand incl. de jaarlijkse fee voor een NL domainnaam. Vrouw/kind/familie etc. kunnen allemaal een eigen box hiervoor krijgen en je hebt dus geen last van “pottenkijkers” zoals de robots van Gmail..

Reputatie 7
Badge +14

Mijn persoonlijke favoriet is iCloud van Apple!

Verder gebruik ik voor Hue lampen en camera’s Gmail en voor fun Hotmail.
Alles gratis en nooit gezeur🤩 bij wisseling van provider. (Hoewel ik bij TMT blijf😂 uiteraard)

 

Reputatie 4

Gaan de maandelijks abo kosten nu ook omlaag?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erwin05, de e-mail service was een gratis extra service wat wij aanboden. Hier hoefde je niks voor te betalen, je maandelijkse kosten blijven dus ook hetzelfde. 

Reputatie 2

Gaan de maandelijks abo kosten nu ook omlaag?

Ik ben net klant geworden en heb zelfs nog support gehad afgelopen week, telefonisch en via forum, waarbij me dit zelfs nog beloofd werd. Maar schijnbaar was dit ‘geheim’ dus wisten de medewerkers er niks van. Begrijp ik helemaal. Zou vriendelijk zijn als T-mobile een gebaar naar ons zou maken. 

Enne, ik blijf klant want in Nederland is het zo geregeld dat er bijna geen keuze is. Voor mij is het KPN (kom ik net vandaan) of T-mobile. Naar coax ga ik nooit meer terug want glas is echt super(ieur).

Reputatie 4

@Tommie Raar dat in een tijd waar alles via internet gaat, bestellingen die je doet gaan over het internet je hoeft de stad niet meer in, overal glasvezel wordt aangelegd een provider het nu al ouderwets vind en met emaildiensten stopt, wat is de volgende stap het internet er ook uitgooien?

Ik vind dit een hele verkeerde ontwikkeling van T-Mobile waar zo veel geld binnen komt, is het zwembad van de aandeelhouders te klein?

Je bent dus nu voor email afhankelijk van een andere partij waar je helemaal geen abonnement hebt afgesloten en je weet nooit wat die andere partij gaat doen ik vind dit zorgelijk.

ik denk dat ik straks gewoon weer alles op de oude manier ga doen van voor het internet.

 

Reputatie 4

T-Mobile nam haar klanten al niet zo serieus. Dit is echter een staaltje hoe het nog slechter kan. Het geld stroomt met bakken tegelijk bij jullie binnen en je klanten laat je gewoon in de kou staan. Fijn toch? Monopolist te zijn…

 

KPN zal in mij dan straks weer een nieuwe klant kunnen verwelkomen.

Reputatie 4

Eigenlijk zou hier de politiek een stokje voor moeten steken, dat internet en email bij elkaar horen.

Reputatie 7
Badge +14

T-Mobile nam haar klanten al niet zo serieus. Dit is echter een staaltje hoe het nog slechter kan. Het geld stroomt met bakken tegelijk bij jullie binnen en je klanten laat je gewoon in de kou staan. Fijn toch? Monopolist te zijn…

 

KPN zal in mij dan straks weer een nieuwe klant kunnen verwelkomen.

Gelukkig stroomt bij KPN niets binnen.😂  vanavond zelfs geen TV (storing) 

Reputatie 7
Badge +3

Wel jammer dat ik nergens lees wat de onderliggende reden is, of ik heb dit gemist, maar goed.

Heb al sinds eind 2005 een Gmail account, uit de dagen dat je nog uitgenodigd moest worden om er 1 te mogen openen … en nog geen dag spijt van gehad.

Okay, privacy is wel een ding bij elk product wat je afneem bij deze ‘grootmacht’, maar er zijn ook andere opties als je jezelf daar druk over maakt.

 

Alles FYI als je wilt overstappen naar een betrouwbare andere mail service … anders dan Gmail.

Ga geen adviezen geven, maar tegenwoordig is privacy echt wel een ding en je keuze is daarom dan ook super belangrijk.

Reputatie 7
Badge +5

Eigenlijk zou hier de politiek een stokje voor moeten steken, dat internet en email bij elkaar horen.

Is een discutabele opmerking.

Hetzelfde gaat namelijk op voor de koppeling met Telefoon of Televisie.

Op die punten is het heel normaal dat deze NIET samengaan met de Internet aansluiting. Ondanks dat de Internet aanbieders ons willen doen geloven dat een bundeling van 3 of 4 diensten gekoppeld met de Internet aansluiting het beste/goedkoopste is.

Mijn Tmobiel Glasvezel internet aansluiting is dan ook precies wat er staat. Het is een verbinding naar het Internet, niet meer en niets minder.

Televisie een standaard (kabel) abonnement bij Ziggo. Geen gezeur over opname rechten of bewaarperiodes. Mijn Humax 5200 doet al meer dan 10? jaar zijn werk naar behoren en verblijd ons iedere week meerdere malen met opnames van onze zuiderburen.
Netflix en Amazon Prime zijn toegevoegde TV diensten die middels deel-abonnementen betaalbaar zijn (zolang het duurt)

Telefoon een abonnement bij een zogenaamde VOIP provider met beduidend lagere tarieven dan wat mijn Internet-aansluiting-aanbieder mij vraagt.

E-mail via enkele van de grote gratis spelers op dit gebied, maar wat @Pieter_B aangeeft over de privacy begint meer en meer mee te spelen om gebruik te gaan maken van een afgeschermde dienst waar dan wat voor betaald moet worden.
Van het draaien van een eigen email server al meerdere jaren geleden afgestapt omdat het beheren meer en meer een specialisten taak werd. Beveiliging up to date, spamfilters en dergelijke kosten meer en meer tijd.

Mijn Gmail adres is in gebruik als massa adres, iedereen die graag mijn e-mailadres wil weten, een winkel, een webshop of noem maar op mag gebruik maken van dat adres. Zo kan Google fijn zijn servers aan het werk houden met het doornemen van al dat reclame en of spam gedoe wat daarin aangeleverd wordt. Voor het serieuze werk nog wat andere adressen actief.

Ik kan nog steeds nergens het antwoord vinden. Waarom stopt t-mobile met de email dienst?

En dan verwijzen naar Gmail, Outlook of Yahoo.
Slechtere email adressen kan ik me niet eens voorstellen. Alleen maar spam en nog slecht in gebruik in ook.  i

Geef dan een serieuze optie voor een alternatief email adres.

Reputatie 7
Badge +14

Een serieus alternatief heb ik hier benoemd.

Reputatie 7
Badge +5

Ik kan nog steeds nergens het antwoord vinden. Waarom stopt t-mobile met de email dienst?

En dan verwijzen naar Gmail, Outlook of Yahoo.
Slechtere email adressen kan ik me niet eens voorstellen. Alleen maar spam en nog slecht in gebruik in ook.  i

Geef dan een serieuze optie voor een alternatief email adres.

Kosten?

Hogere marge per aansluiting creëren ?

Onvoldoende gebruikers om het actief te houden?

Het zal waarschijnlijk een combinatie van boven genoemde factoren zijn. De PR afdeling is waarschijnlijk nog druk bezig een nietszeggende omschrijving te bedenken.

Serieuze opties om e-mail via andere kanalen te laten lopen zijn in bovenstaande reacties volop gegeven. Zelfs iCloud is vernoemd.

Reputatie 4

Een veel kwalijkere feit is mijn mening, dat dit allemaal gelezen moet worden naar aanleiding van een bericht naar mijn “reserve” emailadres en niet een naar ons “T-Mobilethuis” email.
Blijft er toch nog een vraag staan. Waarom stop T-Mobile deze dienst? Klanten worden niet gecompenseerd in de kosten omdat deze dienst een “gratis extra service” is/was. Met andere woorden, T-Mobile heeft hier ook geen kosten aan, dus waarom stoppen jullie er dan mee.
Naar mijn idee heeft T-Mobile een schone taak om haar klanten verder en in juiste zin, verder te informeren naar een goed alternatief.

Reputatie 4

@Jason  Ik heb mijn email adres gisteren 19-07-2023 gewijzigd in mijn T-mobile account naar een gmail adres, maar toch ontvang ik nog steeds emails van het forum communityteam op mijn oude T-mobile adres.

Dit staat er in jullie email:

Maak een nieuw e‑mailadres aan
Heb je nu nog geen ander e‑mailadres bij Gmail, Outlook of een andere e‑mailprovider? Maak er dan een aan.

Mogen we je nieuwe e‑mailadres?
Heb je al een ander e‑mailadres dat bij ons ook bekend is? Dan hoef je niks te doen. Heb je net een nieuw e‑mailadres of heb je er een die we niet kennen? Log dan in op My T‑Mobile en geef het aan ons door. Doe dat vóór 31 maart 2024. Anders mis je misschien belangrijk nieuws over je abonnement, je rekeningen, ons netwerk, of mooie aanbiedingen.

@Tommie

Je bent dus nu voor email afhankelijk van een andere partij waar je helemaal geen abonnement hebt afgesloten en je weet nooit wat die andere partij gaat doen ik vind dit zorgelijk.

Er zijn ook prima betaalde diensten voor e-mail, zeg ik als tevreden Fastmail gebruiker (met, als eerder gesuggereerd, een eigen domeinnaam). Zij zijn er heel duidelijk over dat je hun (betalende) klant bent (en niet hun product) en wat je daarom van ze mag verwachten.

Voor mensen die zich heel veel zorgen maken om privacy is Proton waarschijnlijk een beter alternatief.

Ik zou zelf nooit een inferieure e-maildienst van een provider gebruiken, maar verwacht dat het gros van de Nederlanders “gratis” belangrijker vindt dan “goed”, dus ik snap de suggesties voor Gmail, Outlook, etc.

Reputatie 7
Badge +16

@Erwin05 Jouw My T-Mobile account en je communityprofiel staan los van elkaar. Ook al kun je in de meeste gevallen via single sign-on inloggen, het wijzigen van een e-mailadres in de My heeft geen effect op het account op de Community. 

Reputatie 4

@Jason En hoe krijg ik de forum meldingen dan nu op mijn nieuwe email adres binnen?

Reputatie 3

@Tommie

Je bent dus nu voor email afhankelijk van een andere partij waar je helemaal geen abonnement hebt afgesloten en je weet nooit wat die andere partij gaat doen ik vind dit zorgelijk.

Er zijn ook prima betaalde diensten voor e-mail, zeg ik als tevreden Fastmail gebruiker (met, als eerder gesuggereerd, een eigen domeinnaam). Zij zijn er heel duidelijk over dat je hun (betalende) klant bent (en niet hun product) en wat je daarom van ze mag verwachten.

Voor mensen die zich heel veel zorgen maken om privacy is Proton waarschijnlijk een beter alternatief.

Ik zou zelf nooit een inferieure e-maildienst van een provider gebruiken, maar verwacht dat het gros van de Nederlanders “gratis” belangrijker vindt dan “goed”, dus ik snap de suggesties voor Gmail, Outlook, etc.

Wij hebben al een paar jaar email en domein bij soverin.net, bevalt ook erg goed.

T-Mobile nam haar klanten al niet zo serieus. Dit is echter een staaltje hoe het nog slechter kan. Het geld stroomt met bakken tegelijk bij jullie binnen en je klanten laat je gewoon in de kou staan. Fijn toch? Monopolist te zijn…

 

KPN zal in mij dan straks weer een nieuwe klant kunnen verwelkomen.

Gelukkig stroomt bij KPN niets binnen.😂  vanavond zelfs geen TV (storing) 

Tmob ook dezelfde storing

 

Reputatie 7
Badge +9

@Erwin05 je hebt nog het @t-mobilethuis.nl e-mailadres gekoppeld aan je profiel op de Community. Dit kun jezelf niet wijzigen, dit kan ik of een andere moderator voor je regelen. Zou je mij een privébericht willen sturen met het e-mailadres waar je het in wilt veranderen? Let er wel op dat je dan ook met dat e-mailadres moet inloggen.

Reputatie 4

@Erwin05 je hebt nog het @t-mobilethuis.nl e-mailadres gekoppeld aan je profiel op de Community. Dit kun jezelf niet wijzigen, dit kan ik of een andere moderator voor je regelen. Zou je mij een privébericht willen sturen met het e-mailadres waar je het in wilt veranderen? Let er wel op dat je dan ook met dat e-mailadres moet inloggen.

Ik log nu in op het forum met Erwin05 + wachtwoord, waarom moet ik dan nu inloggen met mijn e-mail adres? Ik log nu ook niet in op het forum met mijn e-mail adres.

Ik stuur een privébericht voor de wijziging.

Reputatie 7
Badge +9

@Erwin05 ik heb zojuist je e-mailadres gewijzigd!

Reputatie 4

@Erwin05 ik heb zojuist je e-mailadres gewijzigd!

Het werkt.👍

Reageer