Sinds een aantal maanden maak ik in ons vakantiehuis naar grote tevredenheid gebruik van de T-mobile thuis app. Ik heb hem geïnstalleerd op mijn (Sony) televisie en kon perfect alles ontvangen. Echter sinds een aantal dagen werkt hij niet meer. Hij geeft steeds aan dat mijn klantnummer of pincode onjuist is. Op al mijn andere apparaten kan ik met dezelfde gegevens prima inloggen. Kan iemand mij helpen?
Beantwoord
T-mobile thuis app werkt niet meer
Beste antwoord door Anonymous
Dan hebben ze waarschijnlijk wat aangepast om het te “blokkeren”
De info pagina laat ook zien:
De T-Mobile TV App werkt alleen met een internetaansluiting en tv-abonnement van T-Mobile. Je hebt een geschikte smart-tv nodig of een mediaplayer met Android TV 8 of hoger.
Je zou misschien de ingebouwde Chromecast kunnen gebruiken als die op je Tv zit.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.