Skip to main content

Sinds een aantal maanden maak ik in ons vakantiehuis naar grote tevredenheid gebruik van de T-mobile thuis app. Ik heb hem geïnstalleerd op mijn (Sony) televisie en kon perfect alles ontvangen. Echter sinds een aantal dagen werkt hij niet meer. Hij geeft steeds aan dat mijn klantnummer of pincode onjuist is. Op al mijn andere apparaten kan ik met dezelfde gegevens prima inloggen. Kan iemand mij helpen?

Hallo @rickhartsuiker 

Heb je de T-Mobile TV app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Ja, inmiddels 2 x geprobeerd. Ook dat helpt niet helaas.


Hi @rickhartsuiker

Maakt de Tv ook gebruiken van een T-Mobile Thuis verbinding? De Apps voor de Smart TV werken alleen op een T-Mobile Thuis verbinding. 


Nee, hij werkt niet via een T-mobile thuis verbinding. Woning is in Spanje. Maar hij heeft het tot een aantal dagen geleden altijd wel perfect gedaan. 


Dan hebben ze waarschijnlijk wat aangepast om het te “blokkeren” 

De info pagina laat ook zien: 

De T-Mobile TV App werkt alleen met een internetaansluiting en tv-abonnement van T-Mobile. Je hebt een geschikte smart-tv nodig of een mediaplayer met Android TV 8 of hoger.

 

Je zou misschien de ingebouwde Chromecast kunnen gebruiken als die op je Tv zit.