Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:
De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.
Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:
De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.
Hi
Top, nu ben ik benieuwd of ze met een wat duidelijker en simpeler oplossing gaan komen.
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.
Even een aanvulling nog: ik zie nu dat ik nadat ik “inloggegevens vergeten” klikte, twee mailtjes heb gehad. Een van “T-Mobile Service <service@t-mobile.nl>”, en een van “Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>”. Met die laatste ben ik verder gegaan.
Hi
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Halo Lisa;
Ik gebruik op mijn PC de browser Google Chrome.
En ja mijn Wachtwoorden worden automatisch op geslagen onder Chrome.
En ja mijn Wachtwoorden worden dus automatisch ingevuld.
En bij de App heb ik mijn cijfer code waar ik de App mee open, en daar hoef ik dus verder niks in te vullen.
En nee ik krijg geen foutmeldingen te zien, maar op mijn mobiel in de App zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.
En op mijn PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo.
Hi
Hi
Hi
Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.
En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….
En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.
Hi
Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.
En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.
Nou
Ik ga eerdaags verhuizen en stap dan met mijn Thuis internet abbo over naar mijn oude vorige Provider,
want ook mijn internet thuis op de PC is het steeds verbinding aan en verbinding uit.
En dan vooral mijn Wifi verbinding op mijn mobiel is in mijn huis bar en bar slecht, als ik bij iemand anders in huis zit op hun Wifi is veel en, vele malen beter.
Dus ga ik eerdaags terug naar mijn oude provider, ik weet nu dat het gras op dit gebied echt niet groener is aan de overkant, dan betaal ik liever iets meer bij mijn oude provider, maar wel met betere verbinding en internet thuis.
Goedemiddag,
Ik heb hetzelfde probleem als de eerste post (zelfde scherm ook). Het glasvezel internet abbonement is niet zichtbaar in T-mobile thuis omgeving en het kan ook niet toegevoegd worden.
Ik heb geen T-mobile mobiel abbonement, wel van Tele-2.
Alvast bedankt!
Hallo
Het is nog niet mogelijk een een T-Mobile thuis abonnement aan de mobiel omgeving toe te voegen, als het goed is heb je een mail ontvangen om een account aan te maken voor thuis. Als het niet lukt wacht dan even op de reactie van een moderator die kunnen je helpen. Ik ben ook een klant met als jij
Hi
Hi
Geen verandering
Goedemiddag,
Als ik probeer te inloggen bij Thuis Mobile, gaat het direct naar T Mobile; dus geen toegang meer naar Thuis abbo (?).
Waar kan ik dan mijn facturen downloaden voor Thuis?
Alvast bedankt
Hoi
We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.
Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.
Hoi
We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.
Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.
Dag Boris,
Bedankt voor uw hulp maar Thuis/mobile bestaat niet meer als website - dus heb gewoon als optie om in te loggen bij T-mobile en het is hetzelfde email adres voor beide Tmobile/Thuis mobile
Dus werkt niet voor mij
Hoi
Mocht ook dit niet helpen, dan kun je het beste afwachten totdat de migraties naar de nieuwe inlogomgeving afgerond zijn - daar komen we spoedig op terug!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.