Skip to main content

Hoi,

ik probeer mijn t-mobile thuis abonnement te koppelen aan mijn “mijn t-mobile” login van mijn mobiele nummer, maar krijg de melding “adres onbekend”.

Het adres klopt uiteraard wel :) 

 


Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Hoi @Peter99999,

Geen zorgen! Een T-Mobile moderator zal je (na verificatie) helpen met het (opnieuw) koppelen van je abonnement. Vaak gaat het om een administratieve aanpassing, of zal je geholpen worden met het opnieuw opzetten en inrichten van je account. 


Hi @Peter99999, welkom op onze Community!

Dit is een bekend probleem bij ons, onze specialisten zijn hiervan op de hoogte. Ik neem je graag mee in dit onderzoek, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden, geen zorgen! Wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Alvast bedankt!

 


Hi @Peter99999, welkom op onze Community!

Dit is een bekend probleem bij ons, onze specialisten zijn hiervan op de hoogte. Ik neem je graag mee in dit onderzoek, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden, geen zorgen! Wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Alvast bedankt!

 

Dank, PM verstuurd.


Hey @Peter99999, bedankt voor je snelle reactie en privébericht. Ik heb je toegevoegd aan het onderzoek! Zodra er meer bekend is wordt er contact met je opgenomen of ik laat het je weten. 


Beste Tommie. Ik ben ook al heel lang bezig om mijn t-mobile thuis en mobiel samen te voegen. Dit lukt steeds maar niet. Als ik inlog zie ik alleen maar mijn mobiele abonnement.

kun je mij hier ook mee helpen aub?

ik wil graag mijn facturen downloaden voor mijn boekhouding.


Hey @EdM, ik help je hier graag mee.

Als je inlogt op My T-Mobile en je klikt op “ik heb nog een abonnement” → voer je gegevens in. Lukt het dan om je abonnement te koppelen? 

Daarnaast wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Je klantnummer lijkt op ABC12345.


Hey @EdM, ik help je hier graag mee.

Als je inlogt op My T-Mobile en je klikt op “ik heb nog een abonnement” → voer je gegevens in. Lukt het dan om je abonnement te koppelen? 

Daarnaast wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Je klantnummer lijkt op ABC12345.

Mijn klantnummer op mijn mobiele abonnement is XXXX

Dat lijkt helemaal niet op wat je aangeeft. Ik heb een @work abonnement

En ik heb helemaal de optie niet om aan te geven dat ik nog een abonnement heb. Het is een zakelijk mobiel abonnement.

 

Bewerkt door moderarot: Het is niet handig om persoonlijke gegevens te delen.


@EdM bedankt voor je snelle reactie.

Dat maakt het allemaal heel duidelijk. Zakelijk kun je namelijk niet koppelen aan een particulier abonnement. Je zult dus een appart account moeten aanmaken op My T-Mobile.


@EdM bedankt voor je snelle reactie.

Dat maakt het allemaal heel duidelijk. Zakelijk kun je namelijk niet koppelen aan een particulier abonnement. Je zult dus een appart account moeten aanmaken op My T-Mobile.

Gedaan, en als ik de verificatiecode invoer die in de mail stond dan krijg ik deze melding.

“Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”

Nog een x geprobeerd en weer hetzelfde. Ik weet niet eens mijn klantnummer van thuis. omdat ik geen facturen kan inzien.


Hey @EdM, ik ben nog een keer voor je gaan kijken en ik zie dat je Thuis abonnement gekoppeld is aan dit e-mailadres: *******ann@t-mobilethuis.nl. Als je met dit e-mailadres inlogt, hoor je je Thuis abonnement te kunnen zien.


Ok ik ben er in. Alleen gebruik ik dit mailadres nooit. Ook nog nooit gedaan. Ik heb een eigen mail adres. Trouwens had ik begrepen dat de t-mobile adressen ook gaan vervallen. Wat gebeurt er dan met deze inlog? Kan ik dat veranderen?


@EdM dat is in ieder geval goed om te horen dat je er in kunt!

Dat kun je zeker wijzigen. Ga naar My T-Mobile → Instellingen → Mijn Gegevens. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.


@EdM dat is in ieder geval goed om te horen dat je er in kunt!

Dat kun je zeker wijzigen. Ga naar My T-Mobile → Instellingen → Mijn Gegevens. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.

Tommie er blijken nu 3 t-mobile accounts te zijn. Ik wil er 1 deleten maar dan moet ik formulieren invullen etc. Waarschijnlijk is dit ooit aangemaakt door een collega van de helpdesk. Ik wil het mail adres veranderen van ****ann@t-mobilethuis.nl maar dan zegt hij dat er al een account is met dat adres. Die wil ik dus verwijderen. Dit is allemaal wel heel erg lastig om het op de rit te krijgen. Ik kan je ook een mail sturen met de goeie mail adressen.


@EdM stuur mij maar een privébericht. Dan zoek ik dit tot op de bodem voor je uit!


@EdM stuur mij maar een privébericht. Dan zoek ik dit tot op de bodem voor je uit!

Gestuurd


@Tommie : we zijn inmiddels 14 dagen verder, wanneer mag ik een oplossing verwachten? 

Ik hoor het graag.


Hey @Peter99999, op dit moment zijn onze techneuten nog druk bezig dit te onderzoeken. Ik verwacht dat dit opgelost wordt nadat er een nieuwe software release geweest is. Het is nog niet zeker wanneer dit gaat gebeuren. Op dit moment moeten we dit nog afwachten. 


Hi @Tommie,

Met alle respect, maar het schiet niet echt op, althans zo lijkt het. 

Is de oorzaak (het was een bekend probleem schreef je eerder) inmiddels gevonden en zo ja is er ook een oplossing ingepland?

 

 


Hi @Peter99999, goed dat je hiervoor nog een keer aan de bel trekt. Ik heb het zojuist nog een keer doorgezet naar de specialisten. Ze gaan voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen!


Gisteren ben ik gebeld door een vriendelijke medewerkster waarmee we naar dit probleem hebben gekeken. 
Na enig speurwerk is de oorzaak gevonden: in mijn geboortedatum die bij het thuis abonnement stond genoteerd was de maand onjuist (augustus ipv september). Daarnaast waren mijn initialen XXXX, wat blijkbaar soms wordt genoteerd als deze niet bekend zijn. 

Na correctie van deze beide fouten heb ik vanochtend mijn thuis abonnement aan mijn account van mijn mobiele abonnement kunnen koppelen. Probleem opgelost dus.
Dank.


Reageer