Hoi,
ik probeer mijn t-mobile thuis abonnement te koppelen aan mijn “mijn t-mobile” login van mijn mobiele nummer, maar krijg de melding “adres onbekend”.
Het adres klopt uiteraard wel :)
Kunnen jullie mij verder helpen?
Hoi,
ik probeer mijn t-mobile thuis abonnement te koppelen aan mijn “mijn t-mobile” login van mijn mobiele nummer, maar krijg de melding “adres onbekend”.
Het adres klopt uiteraard wel :)
Kunnen jullie mij verder helpen?
Hoi
Geen zorgen! Een T-Mobile moderator zal je (na verificatie) helpen met het (opnieuw) koppelen van je abonnement. Vaak gaat het om een administratieve aanpassing, of zal je geholpen worden met het opnieuw opzetten en inrichten van je account.
Hi
Dit is een bekend probleem bij ons, onze specialisten zijn hiervan op de hoogte. Ik neem je graag mee in dit onderzoek, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden, geen zorgen! Wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Alvast bedankt!
Hi
Dit is een bekend probleem bij ons, onze specialisten zijn hiervan op de hoogte. Ik neem je graag mee in dit onderzoek, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden, geen zorgen! Wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Alvast bedankt!
Dank, PM verstuurd.
Hey
Beste Tommie. Ik ben ook al heel lang bezig om mijn t-mobile thuis en mobiel samen te voegen. Dit lukt steeds maar niet. Als ik inlog zie ik alleen maar mijn mobiele abonnement.
kun je mij hier ook mee helpen aub?
ik wil graag mijn facturen downloaden voor mijn boekhouding.
Hey
Als je inlogt op My T-Mobile en je klikt op “ik heb nog een abonnement” → voer je gegevens in. Lukt het dan om je abonnement te koppelen?
Daarnaast wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Je klantnummer lijkt op ABC12345.
Hey
Als je inlogt op My T-Mobile en je klikt op “ik heb nog een abonnement” → voer je gegevens in. Lukt het dan om je abonnement te koppelen?
Daarnaast wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Je klantnummer lijkt op ABC12345.
Mijn klantnummer op mijn mobiele abonnement is XXXX
Dat lijkt helemaal niet op wat je aangeeft. Ik heb een @work abonnement
En ik heb helemaal de optie niet om aan te geven dat ik nog een abonnement heb. Het is een zakelijk mobiel abonnement.
Bewerkt door moderarot: Het is niet handig om persoonlijke gegevens te delen.
Dat maakt het allemaal heel duidelijk. Zakelijk kun je namelijk niet koppelen aan een particulier abonnement. Je zult dus een appart account moeten aanmaken op My T-Mobile.
Dat maakt het allemaal heel duidelijk. Zakelijk kun je namelijk niet koppelen aan een particulier abonnement. Je zult dus een appart account moeten aanmaken op My T-Mobile.
Gedaan, en als ik de verificatiecode invoer die in de mail stond dan krijg ik deze melding.
“Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”
Nog een x geprobeerd en weer hetzelfde. Ik weet niet eens mijn klantnummer van thuis. omdat ik geen facturen kan inzien.
Hey
Ok ik ben er in. Alleen gebruik ik dit mailadres nooit. Ook nog nooit gedaan. Ik heb een eigen mail adres. Trouwens had ik begrepen dat de t-mobile adressen ook gaan vervallen. Wat gebeurt er dan met deze inlog? Kan ik dat veranderen?
Dat kun je zeker wijzigen. Ga naar My T-Mobile → Instellingen → Mijn Gegevens. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.
Dat kun je zeker wijzigen. Ga naar My T-Mobile → Instellingen → Mijn Gegevens. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.
Tommie er blijken nu 3 t-mobile accounts te zijn. Ik wil er 1 deleten maar dan moet ik formulieren invullen etc. Waarschijnlijk is dit ooit aangemaakt door een collega van de helpdesk. Ik wil het mail adres veranderen van ****ann@t-mobilethuis.nl maar dan zegt hij dat er al een account is met dat adres. Die wil ik dus verwijderen. Dit is allemaal wel heel erg lastig om het op de rit te krijgen. Ik kan je ook een mail sturen met de goeie mail adressen.
Gestuurd
Ik hoor het graag.
Hey
Hi
Met alle respect, maar het schiet niet echt op, althans zo lijkt het.
Is de oorzaak (het was een bekend probleem schreef je eerder) inmiddels gevonden en zo ja is er ook een oplossing ingepland?
Hi
Gisteren ben ik gebeld door een vriendelijke medewerkster waarmee we naar dit probleem hebben gekeken.
Na enig speurwerk is de oorzaak gevonden: in mijn geboortedatum die bij het thuis abonnement stond genoteerd was de maand onjuist (augustus ipv september). Daarnaast waren mijn initialen XXXX, wat blijkbaar soms wordt genoteerd als deze niet bekend zijn.
Na correctie van deze beide fouten heb ik vanochtend mijn thuis abonnement aan mijn account van mijn mobiele abonnement kunnen koppelen. Probleem opgelost dus.
Dank.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.