Beste,
Ik heb een tmobile thuis abonnement maar deze is via de website van tmobile thuis niet in te zien.
Daarnaast haal ik steeds minder snelheid uit mijn tmobile thuis internetabonnement. Van de 100mbps haal ik slechts 34mbps, ondanks het opvolgen van de instructies op de website. Dit betreft zowel de WIFI als de kabel. De modem is uit 2017 en betreft een HG659 van Huawei en kan alleen ‘ goed ‘ gereset worden door de klantenservice te bellen en deze een harde reset te laten uitvoeren op afstand. De standaard reset via de modem zelf werkt niet.
Hier zijn wij destijds achter gekomen door een professional naar ons internet te laten kijken. De modem gaf voor de reset ook compleet verkeerde signalen en ip-adressen.
Wat mij betreft dus twee zaken:
- Hoe kan ik mijn huidige abonnement inzien op internet? Daar staat nu dat deze is beeindigd maar dit is foutief.
- Wordt het na vier jaar niet tijd voor een nieuwe, modernere, modem waarmee ik ook in staat ben om weer de juiste snelheden te halen?
Met vriendelijke groet,
Melis