Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile koppelen lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

 

Het koppelen van T-Mobile thuis lukt niet. Ik krijg de foutmelding:

“Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

 

Kunnen jullie mij helpen? Alvast dank!

 

Vriendelijke groet,

Maarten

Beste antwoord door eMulsie

Tommie van Odido schreef:

Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 

 

@Tommie van Odido Fantastisch! Het is gelukt. Dank voor de snelle reactie.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 oktober 2023

Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 18 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 

 

@Tommie van Odido Fantastisch! Het is gelukt. Dank voor de snelle reactie.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen