Skip to main content

Goedemorgen,

 

Het koppelen van T-Mobile thuis lukt niet. Ik krijg de foutmelding:

“Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

 

Kunnen jullie mij helpen? Alvast dank!

 

Vriendelijke groet,

Maarten

Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 


Hey @eMulsie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct een blik geworpen en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb je abonnementen losgekoppeld, kan je proberen om je abonnementen opnieuw te koppelen? Als het goed is moet het nu lukken! 

 

@Tommie van Odido Fantastisch! Het is gelukt. Dank voor de snelle reactie.


Reageer