Skip to main content

storing T-56 modem

toetsie
  • is een legendarische user
  • 406 reacties

https://tweakers.net/nieuws/232482/odido-meldt-storing-met-modem-zyxel-t-56-adviseert-geen-reset-uit-te-voeren.html?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=twk_nieuwsbrief

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Knippert het powerlampje van je T-56 modem langer dan 5 minuten na een herstart? Dan heb je vermoedelijk last van dit issue. Ik adviseer je om het storingstopic in de gaten te houden: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.

Het advies om het modem niet meer te resetten is komen te vervallen. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn, laat het dan vooral weten. Ik help gelijk verder! 

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 4 maart 2025

Hallo ​@toetsie 

Heb je ook last van dit probleem?

In een paar topics las ik dat een powerflip had geholpen dus mediaconverter en router van het stroom halen, eerst mediaconverter aansluiten en na ongeveer 20 seconden de router aansluiten.

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

Leuk, maar het eerste wat je doet als je internet het niet doet is de boel resetten…

Inmiddels al 3 keer gedaan maar geen soelaas… En dan lees je dat het advies is: niet resetten...

toetsie
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • 406 reacties
  • 4 maart 2025

Ik heb de T-54, daar heb ik geen problemen mee.

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

zou een T50 ook nog werken?

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

Denk overigens dat het niet aan het modem ligt maar aan de ONT. Daar knippert constant een rood lampje… Of reageert de ONT op het modem?

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025
Roel69 schreef:

zou een T50 ook nog werken?

Deze werkt nog naar behoren bij mij.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

Knippert het powerlampje van je T-56 modem langer dan 5 minuten na een herstart? Dan heb je vermoedelijk last van dit issue. Ik adviseer je om het storingstopic in de gaten te houden: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.

Het advies om het modem niet meer te resetten is komen te vervallen. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn, laat het dan vooral weten. Ik help gelijk verder! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen