Skip to main content
Beantwoord

Storing Rosmalen

  • 28 november 2023
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Ik begrijp dat er storingen kunnen voorkomen maar als er aan de telefoon wordt gezegd dat er een in een wijkcentrale problemen zijn en er monteurs naartoe zijn … dan mag je na bijna 24 uur wel een oplossing van het probleem verwachten. Geen TV, internet, bellen (vast en mobiel)!

Waarom duurt het zo lang??

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Werner Bos ,

Als je even de tijd wil nemen om in het volgende topic te kijken. Dan zie je dat er met man en macht aan de oplossing wordt gewerkt. (laatste update is van 12:45 uur)

 

 

Bekijk origineel

8 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • Antwoord
  • 28 november 2023

Hallo @Werner Bos ,

Als je even de tijd wil nemen om in het volgende topic te kijken. Dan zie je dat er met man en macht aan de oplossing wordt gewerkt. (laatste update is van 12:45 uur)

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 november 2023

Hoe kom ik in contact met odido? Probeer van alles maar lukt al dagen niet


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13982 reacties
  • 1 december 2023

Hi @Fransmoes, welkom op onze Community!

Je kunt ons via vele wegen benaderen, zo ook via hier. Je kunt een eigen topic starten of hier aangeven waar je mee zit. Dan zal ik mijn best doen om je te helpen. Zorg wel dat je klantnummer in je profiel staat, dat scheelt weer tijd. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 december 2023

Dat is nou juist het probleem, ik heb glasvezel laten aansluiten omdat het gratis was, verder heb ik niets besteld. Ik zit bij Upc en heb daar nog 1 1/2 jaar een contract . Waarom krijg ik dan ongewenst een pakket van jullie? Als ik probeer te bellen (al 5 dagen ) of te mailen (al 3x) krijg ik geen contact. Waarom zou ik dan überhaupt ooit een contract afsluiten als je niet bereikbaar bent?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 december 2023

Ga je nog reageren of moet ik weer een week wachten


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 2 december 2023

Hi @Fransmoes, we beantwoorden al onze berichten op volgorde van binnenkomst. We doen ons best om binnen 24-48 uur te reageren. Ik wil graag met je meekijken, als je een installatiepakket van ons hebt ontvangen vermoed ik namelijk dat er wel een aanvraag bij ons bekend zou moeten zijn. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan kan ik dit voor je controleren! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 mei 2024

Kunnen er geen voucher beschikbaar gesteld worden, dan kan de smartphone als hotspot dienen…

 

Echt vervelend zoveel storingen en heel slecht bereik (4g en 5g).


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dat snap ik @RoelK! Sorry voor het ongemak. Er is gisteravond nog een monteur op locatie geweest. Eurofiber heeft het uiteindelijk rond 04:00 opgelost. We reageren hier altijd zo snel mogelijk, maar zijn niet altijd snel genoeg. Je mag in zo'n situatie altijd met ons bellen of chatten, zo spreek je sneller iemand om te vragen of een voucher mogelijk is!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen