-
-
is een Top Poster
-
10 reacties
Sinds vrijdagmorgen 10:59 hebben wij geen internet en tv thuis meer. Er is sindsdien geen update meer geweest van de status. Het is nu maandag ochtend en er is niks gebeurd. Eenmaal 24 uur kon er voor 1 persoon onbeperkt internet worden aangevraagd, maar dat is uiteraard al op.
Is er een statusupdate mogelijk? Ik werk thuis en moet nu op de hotspot van mijn werktelefoon werken. De servicemedewerkers zijn allemaal bezet via de chat dus daarom even dit topic.
Hoi @LiBu, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag uit de brand! Zoals je terecht aangeeft speelt er een lokaal probleem bij de wijkcentrale. Omdat dit normaliter heel snel is opgelost geven wij je een vouchercode voor 24 uur. Heel graag stuur ik je snel via een privébericht een vouchercode voor de maximale termijn die ik je kan geven, namelijk 7 dagen. Geen zorgen, dit zal echt geen 7 dagen meer duren en ik verwacht dat er heel snel een doorbraak geforceerd zal worden.
Wij werken met man en macht om de verbinding snel voor je te herstellen, ik hoop je snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven!
Bekijk origineel