Goedemiddag, heb sinds vannacht 02:14 geen Internet verbinding (odido internet + tv) meer. Uiteraard zelf modem en ONT 30 seconden van de stroom afgehaald en opnieuw opgestart. Op de ONT branden drie lampjes (LOS lampje brandt niet). Op het modem is led LAN aan en 2,5g WAN. Stroom (power) led blijft knipperen en blijft niet stabiel branden.
Odido gebeld en issue gemeld; zij hebben lijnmeting gedaan en vervolgens heb ik op verzoek het loshalen van de stroom en het opnieuw opstarten van modem plus ONT nogmaals gedaan. Geen verandering. Lijkt wel of modem een issue heeft aangezien de power led blijft knipperen.
Odido heeft issue aangemeld bij Guidion. Op mijn vraag wanneer Guidion naar verwachting contact op gaat nemen is het antwoord drie werkdagen. Handig als je veel thuis werkt…
Zelf contact gezocht met Guidion, maar die willen/kunnen niks doen zonder dat de melding bekend is bij hun. Dus blijkbaar is de melding vanuit Odido nog niet aangekomen bij Guidion. Heb ook nog geen mail ontvangen vanuit Guidion zelf zodat ik via de self service portal een monteur kan inplannen.
Zijn er nog zaken die ik kan proberen?