Skip to main content
Beantwoord

storing


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Tmobile,

Er is sinds vanochtend al een netwerkstoring.

hebben jullie enig idee wanneer dit opgelost wordt.

Beste antwoord door Waqqas

@TLamers

[Opgelost] De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in Almere zijn verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom.

Bron

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • 8 april 2022

Hallo @TLamers 

Gaat dit om een mobiel of thuis abonnement?

Voor mobiel kan je eens op de Dekkingskaart kijken.

Voor thuis kan je kijken of er wat staat in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 april 2022

Dit gaat om het thuis abbonement.

deze storing is al bezig sinds vanochtend in Almere

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2022

@TLamers

[Opgelost] De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in Almere zijn verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom.

Bron


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 april 2022
TLamers schreef:

Beste Tmobile,

Er is sinds vanochtend al een netwerkstoring.

hebben jullie enig idee wanneer dit opgelost wordt.

Al weken regelmatig storing en de afgelopen dagen ligt het hele net plat de router geeft de foutmelding 

geen sim. Nu probeerde ik te achterhalen wat er aan de hand is Inmiddels geleerd de klantenservice beter links te laten liggen want die weten van geen toeten of blazen en geven zelfs foute informatie.

Want schijnbaar moeten we maar raden wat er hand hand is. Dagen achter elkaar storing en niets geen excuses of opheldering. De stelling het beste netwerk van Nederland blijkt bluf het zijn want het zijn de antennes van huawei en het glasvezelnet wat het eigenlijke net vormt en T-mobile heeft het geheel recent ook nog verkocht.

En de service was al niet veel en is er blijkbaar zelfs slechter gewordem


  • 0 reacties
  • 14 april 2022
ferdije5 schreef:

 

geen sim. Nu probeerde ik te achterhalen wat er aan de hand is Inmiddels geleerd de klantenservice beter links te laten liggen want die weten van geen toeten of blazen en geven zelfs foute informatie.

 

Geen SIM betekent niet dat er iets met het netwerk is, het betekent dat er of geen simkaart geplaatst is, de simkaart onjuist geplaatst is, de simkaart niet meer goed is, of dat het apparaat waarin de simkaart geplaatst is defect is.

 

ferdije5 schreef:

De stelling het beste netwerk van Nederland blijkt bluf het zijn want het zijn de antennes van huawei

 

Nee de antennes zijn gefabriceerd door Huawei, daarmee is alles wel gezegd. Dat betekent dan nog niet dat de antennes van Huawei zijn.

 

ferdije5 schreef:

en het glasvezelnet wat het eigenlijke net vormt en T-mobile heeft het geheel recent ook nog verkocht.

Alles is verkocht, dus niet alleen het netwerk. Vooralsnog zijn er geen (grote) veranderingen die men verwacht en het is afwachten wat wel gaat veranderen. Alles wat na de overname naar buiten is gebracht is puur speculeren.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen