Goedemorgen,
Wie kan mij helpen alle spam te markeren als spam in mijn t-mobilewebmail inbox ??
Met vriendelijke groet,
Willemien
Goedemorgen,
Wie kan mij helpen alle spam te markeren als spam in mijn t-mobilewebmail inbox ??
Met vriendelijke groet,
Willemien
Hi Willemien,
Je kan zelf een spamfilter instellen. Je kan zelf veel instellingen regelen in My T-Mobile Thuis. In het menu kun je 'Instellingen' en 'E-mail' selecteren en dan het volgende aanpassen:
Ik hoop dat je zo verder komt!
Hallo,
Ik heb dezelfde vraag. Ik krijg meer spam dan andere mail, hoogst irritant. Ik probeer nu Op de site van t-mobile kom ik telkens in een “loop” terecht als ik iets wil, zoals mijn e-mailinstellingen wijzigen. Dan wordt er gevraagd om opnieuw in te loggen, dan ga ik weer naar e-mail instellingen, vervolgens kies ik “spamfilter instellen” en dan moet ik weer inloggen. Hoe stel ik nu de spamfilter in?
Hoi
Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. De Community zit altijd voor je klaar!
Dank je wel!
Ik heb de spamfilter op “high” gezet, kijken of het helpt
Helemaal top, graag gedaan! Succes en als je nog meer wilt weten, dan zijn we er vandaag, morgen en overmorgen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.