Skip to main content

Goedemorgen,

 

Wie kan mij helpen alle spam te markeren als spam in mijn t-mobilewebmail inbox ??

Met vriendelijke groet,

Willemien

Hi Willemien,

Je kan zelf een spamfilter instellen. Je kan zelf veel instellingen regelen in My T-Mobile Thuis. In het menu kun je 'Instellingen' en 'E-mail' selecteren en dan het volgende aanpassen:

  1. Wachtwoord mailbox aanpassen
  2. Aliassen aanmaken (e-mail komt binnen op het hoofd e-mailadres)
  3. E-mail doorsturen (forward functie)
  4. Spamfilter (off, low, medium of high)
  5. Automatisch antwoorden ('out of office reply')
  6. Opslagruimte

Ik hoop dat je zo verder komt!


Hallo,

 

Ik heb dezelfde vraag. Ik krijg meer spam dan andere mail, hoogst irritant. Ik probeer nu Op de site van t-mobile kom ik telkens in een “loop” terecht als ik iets wil, zoals mijn e-mailinstellingen wijzigen. Dan wordt er gevraagd om opnieuw in te loggen, dan ga ik weer naar e-mail instellingen, vervolgens kies ik “spamfilter instellen” en dan moet ik weer inloggen. Hoe stel ik nu de spamfilter in?


Hoi @Serafien, slim dat je het in dit topic navraagt! Je kunt jouw spamfilter instellen door in te loggen op je persoonlijke  My T-Mobile Thuis account: My T-Mobile Thuis e-mail instellingen. Daar kun je het spamfilterniveau wijzigen naar eigen voorkeur:

Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. De Community zit altijd voor je klaar! 😄


Dank je wel!

Ik heb de spamfilter op “high” gezet, kijken of het helpt 😊


Helemaal top, graag gedaan! Succes en als je nog meer wilt weten, dan zijn we er vandaag, morgen en overmorgen! 😊


Reageer