Skip to main content

Ik probeer mijn nieuwe factuur van T-Mobile te downloaden, maar inloggen op My T-Mobile werkt niet meer.

Ik krijg ondanks herhaalde pogingen domweg geen verificatie SMS meer binnen om in te kunnen loggen.

En ja: mijn telefoonnummer klopt, en zojuist getest dat SMSjes van andere bronnen wel goed binnenkomen op mijn toestel.

Vind het overigens jammer dat T-Mobile geen andere methode biedt als 2FA inlogmethode. SMSsen is eigenlijk niet meer van deze tijd en ook nog eens clumsy in gebruik.

 

 

Ik krijg ondanks herhaalde pogingen domweg geen verificatie SMS meer binnen om in te kunnen loggen.

Zelfde issue hier, gewoon met enige regelmaat opnieuw proberen.

Er zal waarschijnlijk vast al wel een ticket uit staan (?) @Jason @Cal  ?


Hi @rene7220 en @Reaguurder, merci voor het aankaarten van dit issue en voor het doorgeven van jouw feedback @rene7220 ! Ik kan jullie gelukkig laten weten dat hier een verklaring voor is. Als je van maandag 19 december 2022 23:59 uur tot en met dinsdag 20 december 2022 08:00 niet hebt kunnen inloggen in de Mijn Tele2 / My T-Mobile app en webversie, dan was de oorzaak onderhoud aan onze systemen. Nogmaals inloggen verhelpt het probleem. Omdat jullie dit allebei na 08:00 uur typten, wil ik graag opnieuw de bevestiging krijgen of het inmiddels weer werkt. Kunnen jullie dit laten weten? Mocht het nog steeds niet werken, dan speel ik deze informatie door naar onze specialisten. 

 


Omdat jullie dit allebei na 08:00 uur typten, wil ik graag opnieuw de bevestiging krijgen of het inmiddels weer werkt. Kunnen jullie dit laten weten? Mocht het nog steeds niet werken, dan speel ik deze informatie door naar onze specialisten. 

Ik probeer al zo'n 3 ½ uur in te loggen maar de SMS blijft uit. Telefonische klantenservice gaf al aan dat meer mensen het probleem hebben en er een storing bij de My T-Mobile gaande is. Dus neen, het werkt nog steeds niet.


Hi @Reaguurder, heel fijn dat je dit zo snel kon laten weten! Excuus, ik zie dat het nu inderdaad als algemeen probleem is gemeld. Onze IT-afdeling is er dus van op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen jullie op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms.


Hi @rene7220 en @Reaguurder, merci voor het aankaarten van dit issue en voor het doorgeven van jouw feedback @rene7220 ! Ik kan jullie gelukkig laten weten dat hier een verklaring voor is. Als je van maandag 19 december 2022 23:59 uur tot en met dinsdag 20 december 2022 08:00 niet hebt kunnen inloggen in de Mijn Tele2 / My T-Mobile app en webversie, dan was de oorzaak onderhoud aan onze systemen. Nogmaals inloggen verhelpt het probleem. Omdat jullie dit allebei na 08:00 uur typten, wil ik graag opnieuw de bevestiging krijgen of het inmiddels weer werkt. Kunnen jullie dit laten weten? Mocht het nog steeds niet werken, dan speel ik deze informatie door naar onze specialisten. 

 

Inloggen werkt inmiddels weer. Ik kan mijn factuur inzien, maar downloaden als pdf is niet beschikbaar om onduidelijke reden.

Overigens jammer dat er bij het vele malen tevergeefs inloggen op My T-Mobile niet wordt vermeld dat er onderhoud is. NU lijkt het gewoon op een storing.

 

 


Super om te lezen @rene7220, dankjewel voor het delen! Wat gek dat het downloaden niet lukt. Ik ben gelijk gaan kijken of het mij wel lukt, maar ook ik kan deze rekening niet downloaden. Dit heb ik zojuist dan ook intern doorgespeeld, zodat dit verholpen kan worden. Ik laat het je weten als ik een reactie heb ontvangen. Ook neem ik daarnaast jouw feedback mee. 


Super om te lezen @rene7220, dankjewel voor het delen! Wat gek dat het downloaden niet lukt. Ik ben gelijk gaan kijken of het mij wel lukt, maar ook ik kan deze rekening niet downloaden. Dit heb ik zojuist dan ook intern doorgespeeld, zodat dit verholpen kan worden. Ik laat het je weten als ik een reactie heb ontvangen. Ook neem ik daarnaast jouw feedback mee. 

Bedankt, Lisa.

Helaas werkt het SMS systeem inmiddels alweer niet meer.

Edit:

En inmiddels komen er een stuk of 5 SMSjes achter elkaar binnen van alle inlogpogingen in het afgelopen uur ;-)

Downloaden van de pdf werkt echter nog steeds niet.

 


Hi @rene7220, merci voor de aanvulling! Super fijn dat de sms’jes weer zijn gaan werken. Top dat je dit gelijk laat weten. Voor het downloaden van de PDF ben ik nog in afwachting van een reactie. Ik heb deze vraag uitstaan bij één van onze specialisten. Zodra ik een terugkoppeling heb, dan laat ik het je weten. 


Hi @Lisa,

Zo, jij bent vroeg aan het werk ;-)

Ik wacht de pdf rustig af, bedankt zover.

 

 


Hi @rene7220, haha yes, goed he? 😋 Jij was er ook mooi op tijd bij vanochtend, dus we waren allebei vroege vogels. Ik kan je gelukkig laten weten dat de specialisten dit hebben laten escaleren naar de IT-afdeling. Er zijn namelijk een aantal andere klanten die ditzelfde euvel ervaren. Ik hoop dan ook dat ik je snel kan melden dat het is opgelost. Alvast een hele fijne avond voor straks!


@Lisa: Dank je wel.

Ik heb overigens zojuist de T-Mobile app op mijn telefoon geïnstalleerd, en gezien dat je na éénmalig inloggen met een SMSje, daarna alleen nog maar een vingerafdruk nodig hebt om te kunnen inloggen.

Daarmee ben je dus niet meer afhankelijk van een SMS systeem dat down kan gaan.

Nu nog een soortgelijke oplossing voor de PC, dus bv. zoals banken dat doen: QR code op je monitor scannen en dan bevestigen op je telefoon met een vingerafdruk.

 

 

 


@Lisa: Downloaden van de pdf werkt inmiddels wel. Dank voor je actie.

 


Hi @rene7220, helemaal super! Dankjewel voor het doorgeven. Heel fijn dat je blij bent met de nieuwe manier van inloggen op jouw telefoon. Voor de PC zou dit inderdaad ook een mooie ontwikkeling zijn, ik neem ‘m mee. Heel graag gedaan en alvast mooie feestdagen gewenst! 🎄


...en alvast mooie feestdagen gewenst! 🎄

Jij ook, @Lisa 

 


Beste @Lisa ik heb hetzelfde probleem ik probeer in te loggen in my tmobile maar het lukt niet. Als ik mijn wachtwoord probeer te wijzigen krijg in ook geen verificatiecode per sms. Zou jij kunnen helpen ? 


Hi @David, heel goed dat je dit meteen doorgeeft! Ik wilde gelijk een kijkje nemen achter de schermen om je hierbij te helpen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik hier graag voor je achteraan. 


@lisa ik heb je een prive bericht gestuurd 


@Lisa 


Hi @David, helemaal top - merci voor de snelle reactie! Zojuist ben ik teruggekomen op jouw privébericht. Ik heb gevraagd of @Pharwin jou hier verder bij kan helpen, omdat dit een mobiele vraag betreft. Hij gaat jou zo snel mogelijk verder helpen. 


Hi @David, op welke manier probeer je in te loggen? Is dit via de app of een browser? Zou je het eventueel via een andere browser kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? Als het via de app is, zou ik je willen vragen om de app even helemaal te verwijderen en dan opnieuw te downloaden. Afgelopen week was er een storing in ons systeem, waardoor het niet mogelijk was om een account via onze website aan te maken en dus ook niet de verificatiecode werd verstuurd bij het opvragen van je inloggegevens. Ik zie dat de storing inmiddels is verholpen en dat het weer zou moeten lukken. Zou je het nogmaals kunnen proberen, desnoods met een andere browser? Ik hoor graag van je of het nu wel lukt!

 

Mocht het niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie. Dan kijk ik gelijk met je mee in je account! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer