Skip to main content

Beste, 

Sinds de laatse update in mei hebben wij erg slechte internet en tv. We betalen elke keer maar ontvangen een extreem slechte verbinding. In juni een nieuw kastje gekregen, maar heb blijft erg slecht. Met bellen naar de klantenservice ben ik erg lang aan het wachten. 

Is er iemand hier die ook na de update in mei een slechte verbinding heeft? Hoe kunnen we dit oplossen? 

TV zender blijven vasthangen. Het gebruik maken van internet via tv blijft ook telkens hangen.

We hebben alles al geprobeerd volgens de q&a, maar tot op heden is niks gelukt.

Odido zou u ons hiermee verder kunnen helpen?

 

Met vriendelijke groet, 

 

D. Kamalandua

Hallo @Kamalandua 

Welke router heb je van Odido en heb je hem al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld om te kijken of het dan beter gaat?

Heb je de problemen alleen bij het tv kijken of ook bij bekabeld en draadloos internet op andere apparaten?

Zorg dat de tv box rechtstreeks is aangesloten op de router zonder een switch of iets anders bijvoorbeeld.


Reageer