Ik heb sinds 4dagen geen tv internet meer. Op afstand konden ze zien dat het door een monteur opgelost moet worden. Zou je verwachten dat dat met spoed geregeld word,maar niks is minder waar. Jullie beroepen je op dat jullie 5dagen de tijd hebben om het door te zetten naar guidion.
Wat is dat voor een service. En ik kan bellen wat ik wil,er wordt niks aan gedaan.
Dan krijg je als goedmakertje 4g onbeperkt,moet je wel normale 4g dekking aanbieden. Zelfs op het balkon hier heb ik amper 4g. Wat een klote netwerk hebben jullie zeg. En dan nog maar niet te praten over de service om het probleem,wat blijkbaar door de monteur is veroorzaakt,op te lossen.
Ik vraag me ook af,waarom ik aansluitkosten moet betalen? Om niet te kunnen tv kijken en te kunnen internetten,mijn sonos niet te kunnen gebruiken met jullie deezer,mijn verwarming wat via wifi werkt te bedienen.
Ik hoop dat het heel gauw opgelost word en ik hoop een redelijke compensatie,aansluitkosten terug bijv.
Als ik een storing in mijn energie toevoer heb,komen ze toch ook dezelfde dag of iig een afspraak maken. Bij jullie word je aan het lijntje