Beantwoord

skippen ipv voor- en achteruit spoelen

  • 10 September 2023
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1

Ik kan op de afstandsbediening alleen maar vooruit spoelen of achteruit spoelen maar vind geen knopje om bv gelijk 30 seconden voor of achteruit te skippen. Is dat in te stellen?

icon

Beste antwoord door TMTV 13 September 2023, 00:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gridje69, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit moet werken. Als je tijdens het doorspoelen op een getal klikt, bijvoorbeeld nummer 1, springt hij 1 minuut verder. Klik je op nummer 3 dan hoort hij 3 minuten verder te springen. Zou je dit kunnen uitproberen? Alvast bedankt!

Reputatie 1

Weer wat bijgeleerd!! Dit wist ik dus echt niet en kon het ook nergens terugvinden. Bedankt!

Reputatie 1

Ik heb het geprobeerd maar werkt niet echt. Iedere keer springt hij helemaal terug naar het begin van de opname. Hopelijk komt er een update dat we gewoon 30 seconden vooruit kunnen skippen. 🙏🏻

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gridje69,

@Tommie van Odido was op de goede weg, maar het werkt net iets anders. De tijd die je intoetst, is het punt in de opname waar je naartoe gaat en niet het aantal minuten dat je door wilt spoelen, dus als je 1 of 3 intoetst, ga je naar de eerste respectievelijk derde minuut van de opname. Concreet: stel dat er na een kwartier reclame is - en voor een reclameblok op primetime mag je tegenwoordig wel 8 minuten rekenen - dan toets je dus 23 in om naar de 23e minuut van de opname te gaan. Dat moet genoeg zijn om de mededelingen van het grootkapitaal succesvol te vermijden.

Met de functie die je voorstelt (30 seconden kunnen skippen) zijn ze al bezig. Die kun je in de volgende grote update verwachten. Wanneer die op de planning staat, is nog niet bekend, maar het komt eraan.

Reageer