Sinds 2 dagen ben ik overgestapt naar Odido glasvezel internet. Bij de installatie viel de verbinding al 2 keer weg. Nadat de monteur vertrok , was het binnen 20 minuten weer raak. De verbinding viel weer om de haverklap uit, mijn gezin begon erg te klagen, want geen tv en internet. De Volgende dag kwam de tweede monteur die had al gemeten dat het glasvezelnetwerk prima was, maar dat het modem elke keer uitvalt. Toch had het weinig zin volgens hem om de modem om te ruilen voor dezelfde type. Toch om mij een goed gevoel te geven werd de modem omgeruild voor hetzelfde type. Ook deze modem valt om het half uur uit en ook via de helpdesk van Odido zijn ze ten einde raad. Nu wacht ik weer drie werkdagen op de volgende technische dienst. Ondertussen heb ik al letterlijk tientallen keren mijn modem gereset maar dat werkt niet. Ik geef ze 2 weken dan ga ik naar een andere provider…..
Volgens de monteur lag het probleem in mijn wijk, daar zijn al 20 tal klanten die hetzelfde probleem ondervinden. Een oplossing zou zijn, een andere modem. Het is toch van de gekke dat een nieuwe klant meteen zijn eigen modem moet aanschaffen? Het is nu weekend, game tijd voor de kids, maar dat wordt dus helemaal niks…..Ik blijf vooralsnog wel vertrouwen hebben in een goede afloop en hoop dat ik van de week met goed nieuws kan komen en ik nog steeds klant ben…