Skip to main content

Hi

Ook bij ons is het goed mis met de aansluiting van glasvezel. De odido medewerker gaf aan dat wij de simkaarten kunnen declareren. Ik hoor graag of je meer info nodig hebt. Groeten regina

Moderator edit: foto verwijderd vanwege 06 informatie

Hi ​@Reginas, dank voor dit topic! Terechte vraag en excuses voor het ongemak. Geen zorgen, ik zie de toezegging meteen in ons systeem. Ik heb de vergoeding daarom direct aangemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging, de vergoeding zie je terug op de eerst volgende rekening!

Hi 

Ik had 2x kaarten gekocht zie je ook op de bon.( Je collega zei zelfs dat ik er 3 mocht  kopen. (Blij dat ik dat niet nodig had) Jullie hebben maar 1 terugbetaald. Ik wilde hem terug brengen naar de winkel maar de odido winkel in Zoetermeer gaf aan dat wat niet kon ( zit nog dicht etc). Ik zou het gewoon bij jullie moeten declareren.  Kun je dit alsnog in orde maken ik heb hier niks aan.

Mvg

Regina

Hoi ​@Reginas, excuses hiervoor. Ik heb meteen nog een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer