Hi
Ook bij ons is het goed mis met de aansluiting van glasvezel. De odido medewerker gaf aan dat wij de simkaarten kunnen declareren. Ik hoor graag of je meer info nodig hebt. Groeten regina
Moderator edit: foto verwijderd vanwege 06 informatie
Hi
Ook bij ons is het goed mis met de aansluiting van glasvezel. De odido medewerker gaf aan dat wij de simkaarten kunnen declareren. Ik hoor graag of je meer info nodig hebt. Groeten regina
Moderator edit: foto verwijderd vanwege 06 informatie
Hi
Hi
Ik had 2x kaarten gekocht zie je ook op de bon.( Je collega zei zelfs dat ik er 3 mocht kopen. (Blij dat ik dat niet nodig had) Jullie hebben maar 1 terugbetaald. Ik wilde hem terug brengen naar de winkel maar de odido winkel in Zoetermeer gaf aan dat wat niet kon ( zit nog dicht etc). Ik zou het gewoon bij jullie moeten declareren. Kun je dit alsnog in orde maken ik heb hier niks aan.
Mvg
Regina
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.