Skip to main content
Beantwoord

Scherpe aanbieding Odido voor bestaande klant

• September 9, 2025
  • 5 reacties
  • 570 Bekeken

Nu heb ik al anderhalf jaar een abo bij Odido. Dus ik ben in principe maandelijks vrij om op te zeggen, al ben ik niet ontevreden. Ziggo heeft een hele mooie overstapdeal, waar ik 200 euro minder ga betalen voor een jaar. Gisteren heb ik Odido gebeld en aangegeven dat ik klant wil blijven mits ik een scherpe aanbieding krijg.

Conclusie: ik kan 3 maanden lang 15 euro korting krijgen. Dat is niet echt een scherpe aanbieding. Als dit het is, dan ga ik opzeggen. Bij Ziggo betaal ik dan in een jaar 155 euro minder terwijl ik er een gratis wifiversterker bij krijg.

Hebben andere forumleden hier ervaring mee? Zijn er scherpere aanbiedingen mogelijk? Of is het mogelijk om op te zeggen en direct weer klant te worden om gebruik te maken van Odido's Prijzenslag voor nieuwe klanten? Want het is natuurlijk bizar dat neiuwe klanten meer korting krijgen dan vaste klanten.

Beste antwoord door eric

Nieuwe klanten krijgen inderdaad meer korting dan bestaande. Dat is niet bizar, dat is precies hoe deze markt werkt. Kijk maar eens wat je 2e jaar bij Ziggo kost, daar gaat het nig veel harder omhoog! Klanten worden onder de kostprijs gekocht. Ben je tevreden blijf je zitten en krijg je nog steeds een normale.korting. Elk jaar provider hoppen kan je wat euro's opleveren met kans dat er bij een nieuwe aansluiting soms een keer wat niet werkt.

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Nieuwe klanten krijgen inderdaad meer korting dan bestaande. Dat is niet bizar, dat is precies hoe deze markt werkt. Kijk maar eens wat je 2e jaar bij Ziggo kost, daar gaat het nig veel harder omhoog! Klanten worden onder de kostprijs gekocht. Ben je tevreden blijf je zitten en krijg je nog steeds een normale.korting. Elk jaar provider hoppen kan je wat euro's opleveren met kans dat er bij een nieuwe aansluiting soms een keer wat niet werkt.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 9, 2025

Hallo ​@yassar 

Heb je ook gebeld naar het sales nummer 0800 7123?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 15, 2025

Dat is niet bizar, dat is precies hoe deze markt werkt.

Dus omdat het zo is, is het niet bizar? Wat een dom arument. 

Les 1 in in de commercie is: klanten behouden kosten minder tijd, moeite en geld dan nieuwe klanten werven. En hier pissen ze bestaande klanten gewoon weg. Odido waardeert nieuwe klanten meer dan bestaande trouwe klanten. Daarmee schoffeer je bestaande klanten. Dus ga ik overstappen.

Dat wteede jaar van Ziggo doet er alleen toe als ik dan blijf, zonder aanbieding. Zolang je ieder jaar overstapt ben je het goedkoopste uit. En dat is totaal bizar, dom en knullig. Zeer onprofessioneel.

DOEI ODIDO.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 15, 2025

Dat is niet bizar, dat is precies hoe deze markt werkt.

Dus omdat het zo is, is het niet bizar? Wat een dom arument. 

Les 1 in in de commercie is: klanten behouden kosten minder tijd, moeite en geld dan nieuwe klanten werven. En hier pissen ze bestaande klanten gewoon weg. Odido waardeert nieuwe klanten meer dan bestaande trouwe klanten. Daarmee schoffeer je bestaande klanten. Dus ga ik overstappen.

Dat wteede jaar van Ziggo doet er alleen toe als ik dan blijf, zonder aanbieding. Zolang je ieder jaar overstapt ben je het goedkoopste uit. En dat is totaal bizar, dom en knullig. Zeer onprofessioneel.

DOEI ODIDO.

Odido is wat dat aangaat net als alle andere providers overstappen kan lonen maar kan ook stress opleveren. 

Ik zou toch het telefoonnummer bellen wat ​@Waqqas  je gaf het kan je korting opleveren.

veel succes

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 22, 2025

Dat nummer heb ik gebeld, hoe denk je dat ik aan die 3 mnd a 15 euro korting kwam? Niet van de website hoor

45 euro korting voor een vaste klant, een nieuwe 200 euro plus. Ik weet het wel, ik ben pleite hier!