Skip to main content
Beantwoord

Router wachtwoord werkt niet meer

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb mijn router wachtwoord veranderd nu wil ik inloggen en werkt het wachtwoord niet meer. Vind het maar raar en wat kan ik hier aan doen

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Badrock, weet je zeker dat je het wachtwoord voor het inloggen van het modem hebt aangepast en niet het wifi-wachtwoord? Deze worden nog wel eens door elkaar gehaald. Als je zeker weet dat je het juiste wachtwoord invoert, reset dan het modem volledig via de reset knop. Je kan dan inloggen met de gegevens op het modem en daarna je wachtwoord weer aanpassen. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2748 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Hi ​@Badrock, weet je zeker dat je het wachtwoord voor het inloggen van het modem hebt aangepast en niet het wifi-wachtwoord? Deze worden nog wel eens door elkaar gehaald. Als je zeker weet dat je het juiste wachtwoord invoert, reset dan het modem volledig via de reset knop. Je kan dan inloggen met de gegevens op het modem en daarna je wachtwoord weer aanpassen. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Hey Cheyenne, ik heb mijn router wachtwoord veranderd de dag dat ik het installeerde. Nu werkt het niet meer en dat vind ik dus vreemd ik heb er niet meer aangezeten. Heb alles geprobeerd ( dacht net als jij misschien heb ik het verkeerde wachtwoord gebruikt ) dus router wachtwoord het wifi wachtwoord en zelf het origineel, niets werkt. Ik zal het moeten resetten. Het kan zijn omdat ik Fing gebruik? Probeerde dat uit te zetten heb ook Google vpn aan. Maar goed het feit blijft dat de drie wachtwoorden en gebruikersnaam combinaties niet werken..

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1953 reacties
  • 12 april 2025

Hi ​@Badrock, gaat het hierbij om het inloggen in het modem? Hierbij is het ook van belang dat je de VPN uitzet. Anders kan je IP-adres niet herkend worden om in te loggen. Ik vermoed dat dit dan ook de oorzaak is als je meerdere wachtwoorden en combinaties hebt getest. Als het alleen gaat om het wifi-wachtwoord, dan kun je dit aanpassen in Mijn Odido. Met een fabrieksreset kan je in ieder geval altijd weer het oorspronkelijke wachtwoord gebruiken dat op het kaartje staat die je bij het modem hebt gekregen. Weet je zo voldoende?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 16 april 2025

Hi ​@Demi van Odido, dankjewel hiervoor ik ga het proberen. Ik heb inderdaad enkele vpn en andere beveiligings apps aanstaan. Nogmaals dankjewel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen