Hallo T-Mobile,
Na opzegging van mijn abonnement moet ik mijn modem terugsturen naar T-Mobile, echter werkt de ontvangen link niet (meer). Na 3x bellen met de klantenservice en proberen het pakket af te geven bij PostNL heb ik de laatste keer (zojuist) andere informatie gekregen waarbij is aangegeven dat het huisnummer van het retouradres niet 11 maar 111 zou moeten zijn (na dubbelcheck nogmaals bevestigd), en het pakket alleen bij DHL (dus niet PostNL) kan worden afgeleverd. Als ik op dat adres met nummer 111 Google, lijkt het niet te bestaan. Vandaar dit topic om nogmaals te checken of de verkregen informatie klopt, zodat ik het product juist retour kan sturen.
Ik heb de volgende informatie gekregen:
Product moet worden teruggestuurd naar onderstaand adres, via een DHL servicepunt. DHL moet het pakket gratis aannemen, ook zonder dat er een antwoordnummer of barcode beschikbaar is. Wanneer ze dit niet doen, en ik alsnog betaal kan ik de kosten van het retourneren achteraf via T-Mobile terugkrijgen. De gegevens die ik op het pakket moet zetten volgens de klantenservice zijn als volgt:
T-Mobile Thuis Retourneren
Walravenlaan 111
1119 ME, Schiphol-Rijk
Nederland
Klantnummer: ABC12345-6 (voorbeeld)
Zouden jullie bovenstaande kunnen bevestigen voordat ik het pakket bij DHL aflever?