Skip to main content
Beantwoord

Retourneren mediabox

  • 12 July 2024
  • 6 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo,

Ik heb 20 juni mijn mediabox geretourneerd via DHL en ik krijg maar geen bevestiging dat hij bij jullie binnen is. Ik ben bang dat ik straks 90 euro moet betalen. Kunnen jullie dit voor mij nakijken? Dit is de DHL tracking: XXXXXXX

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.

Alvast bedankt!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Kitty111 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Allereerst dank je wel voor het terugsturen van de apparatuur. Ik zie inderdaad via de track & trace dat deze netjes bij ons binnen is. 

Normaal gesproken wordt dit binnen 6 werkdagen verwerkt in ons systeem. Echter is dit nog niet gebeurd. Ik vermoed dat er wat vertraging zit in dit process. Geen zorgen, we hebben de apparatuur ontvangen dus ik weet zeker dat dit goed zal komen. 

Mocht je onverhoopt toch bericht krijgen over een 'boete’. Laat mij dit dan gelijk weten. Ik zorg er gelijk voor dat dit dan wordt rechtgetrokken! 

Haj Teresa,

Bedankt voor het nakijken.

Het is nu een week verder en er is alsnog niks binnen gemeld. Ik kan die 'boete' echt niet betalen de komende tijd. Ik lees op de community dat je hem alsnog voor mij als ontvangen kan melden in het systeem, zou je dat alsjeblieft kunnen doen? Dat scheelt zoveel gedoe voor mij. Ik kan eventueel een foto sturen van het DHL bewijs. Alvast bedankt!

Dit ben ik vergeten te melden: 12 juli heb ik al een herinnering gehad van jullie via de mail. Hopelijk kunnen jullie hem alsnog 'afmelden' Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Kitty111 Dank je wel voor de update! 

Maak je geen zorgen over de ‘boete’, je zal deze niet ontvangen. Ik heb de apparatuur afgemeld, omdat ik vermoed dat deze is zoekgeraakt. Het komt dus helemaal goed! 😀

@Kitty111 Dank je wel voor de update! 

Maak je geen zorgen over de ‘boete’, je zal deze niet ontvangen. Ik heb de apparatuur afgemeld, omdat ik vermoed dat deze is zoekgeraakt. Het komt dus helemaal goed! 😀

 

Bedankt Teresa voor je snelle reactie, ik heb de mail al binnen 😁

Super bedankt! Ik wens je nog een fijne dag 😊

Reputatie 7
Badge +3

@Kitty111 Heel graag gedaan natuurlijk! 💛

Reageer