Sinds de naamsverandering is er geen contact met jullie te krijgen, waardeloos.
Ik krijg een factuur voor apparatuur wat niet retour gestuurd is, terwijl ik hier al maanden over in gesprek ben dat jullie opties voor retourneren zeer beperkt zijn.
Gisteren heb ik een poging gewaagd om toch de apparatuur in te leveren, want volgens de klantenservice kon dit zonder QR code, maar vervolgens word ik geweigerd in de winkel.
Inmiddels is de frustratie erg hoog opgelopen en ben ik helemaal klaar met Odido of TMobile of hoe je het ook wil noemen.
Mailen lukt niet, via FB wordt niet gereageerd, ik zeg goed bezig met de klantenservice, vooral facturen sturen en zorgen dat je niet bereikbaar bent.
Graag bevestigen dat er geen bedrag afgeschreven wordt voor het retourneren!
Jullie kunnen nog één keer zorgen dat ik een QR code krijg of de spullen worden in de kliko gegooid en er wordt niet voor betaald.
Ik heb geen contract meer, dus kan via mijn odido niets aan.