Skip to main content

Retour TV mediabox fout bij DHL, nu heb ik een boete

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Op 3 januari heb ik mijn abonnement voor mijn mediabox opgezegd, deze heb ik vervolgens met de opgestuurde QR code via DHL op 29 februari ingeleverd. Deze schijnt op 5 februari te zijn bezorgd.

Dit is allemaal netjes gebeurd binnen de gevraagde tijdslijnen van Odido.

Helaas kwam ik erachter dat ik in mijn factuur in februari ik toch nog moest betalen voor mijn mediabox, die ik de hele maand niet heb gehad

Daarnaast staat er in mijn account ook nog eens dat ik het te laat heb ingeleverd en dat ik een boete van 90 euro moet betalen.

Graag zie ik zo spoedig mogelijk, dat mijn kosten voor de mediabox van februari (en waarschijnlijk ook maart op dit tempo) worden vergoed en dat de boete wordt kwijtgescholden.

Omdat online nog staat dat mijn mediabox bestelling (lees: opzegging) nog steeds wordt verwerkt kan ik ook geen andere wijzigingen doen in mijn abonnement totdat dit is afgerond.

Kan Odido dit voor mij zo snel mogelijk oplossen?

Uitgelichte reactie

5 maart 2025

Hi ​@Ivo1, ik ben blij dat je hiervoor aan de bel trekt. Daar gaat iets niet helemaal goed met de retour, ik los dit voor je op. Je Community profiel is al goed aangevuld, dankjewel hiervoor. Ik zie ook netjes de track & trace code. Wel mis ik een deel van de verificatie, namelijk je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zet je deze in je profiel? Ik hoor graag wanneer dit is gedaan, dan kijk ik met je mee!

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Ivo1, ik ben blij dat je hiervoor aan de bel trekt. Daar gaat iets niet helemaal goed met de retour, ik los dit voor je op. Je Community profiel is al goed aangevuld, dankjewel hiervoor. Ik zie ook netjes de track & trace code. Wel mis ik een deel van de verificatie, namelijk je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zet je deze in je profiel? Ik hoor graag wanneer dit is gedaan, dan kijk ik met je mee!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen