Beantwoord

Retour gestuurde TV Box nog niet verwerkt

  • 18 December 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3

Goedemiddag,

Ik heb 7 December mijn oude TV Box retour gestuurd. Hierbij kreeg ik een email met het verzendbewijs en de track en trace. (zie hieronder)

De TV-Box is ontvangen bij jullie volgens de track en trace maar ik heb nog geen bericht gekregen hiervan en de order staat nog in behandeling in mijn Odido.

Zouden jullie kunnen kijken wat de reden hiervan is?

 

icon

Beste antwoord door mexflex 19 December 2023, 11:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @mexflex, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het pakket op 13 december is afgeleverd. We hanteren een verwerkingstijd van zes werkdagen voordat hij verwerkt is in ons systeem, we zitten nu op dag drie. Zou je over drie dagen nog een keer aan de bel trekken? Dan kijk ik of het goed verwerkt wordt in ons systeem. Alvast bedankt! 

Reputatie 3

Hoi @mexflex, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het pakket op 13 december is afgeleverd. We hanteren een verwerkingstijd van zes werkdagen voordat hij verwerkt is in ons systeem, we zitten nu op dag drie. Zou je over drie dagen nog een keer aan de bel trekken? Dan kijk ik of het goed verwerkt wordt in ons systeem. Alvast bedankt! 

 

Hoi,

Een dag te vroeg het topic aangemaakt, krijg vandaag de email dat de TV Box retour is ontvangen.
 

Reageer