Skip to main content

Ik heb op 28 september mijn contract verlengd telefonisch voor 2 jaar. 

ik ben een dag later in mijn odido gaan kijken en tot mijn schrik staat er in dat ik 2 wifi punten moet terugsturen?

Ik nam contact op met een medewerker en die zei dat ik een nieuw contract heb gekregen en dat ik alles nieuw krijg met een installeur die alles gaat regelen.

Ik was best geïrriteerd want daar heb ik niet om gevraagd maar dacht ach ik hoef zelf niks te doen dus laat maar.

Later op de dag begon de twijfel toch weer te komen en besloot ik om het te annuleren en het bestaande contract te behouden (ben heel tevreden)

Dus ik weer bellen zegt deze medewerker o nee hoor je kan het niet annuleren want het is een contract verlenging en die kan niet geannuleerd worden. Je zult de 2 wifiverstekers terug moeten sturen en dan kan je ze weer aanvragen. Pfffff ik leg uit dat ik niet zonder het internet kan want ik en mijn zoon werken veel thuis.

En dat het mij ook niet verteld is tijdens het eerste gesprek van verlenging want dan zou ik nooit akkoord zijn gegaan.

Het enigste wat ik nog kon doen zei ze is een klachten formulier invullen.

Ik heb online het contact formulier ingevuld en kreeg als antwoord terug zodra we de 2 wifipunten hebben ontvangen kan je ze weer aanvragen.

Dus ik verleng mijn contract  met 2 jaar als blije klant en word nu zo in de kou gezet dat het mij en mijn zoon met het werk inkomsten gaat kosten.

Waar hebben we het over Odido.!

Ik moet 2 wifipunten terugsturen om ze vervolgens weer te kunnen aanvragen.

Zouden jullie mij alsjeblieft tegemoet kunnen komen.

Een wanhopige klant 

 

Hoi @Ldrielinger,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana


Reageer