Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

  • 25 August 2023
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

Beste medewerkers van T-Mobile,

 

Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen. Ik heb een rekening bij N26, een Duitse bank dus dat moet jullie sowieso wel aanspreken natuurlijk :-)

Echter, jullie vinden dat een buitenlandse bank en daarom kan ik het niet aanpassen via My T-Mobile. Ik heb zowel een 4G-abo als VDSL. Jullie chatbot Lotte houdt al de hele dag vol dat alle medewerkers bezet zijn :-)

Dus ik probeer het hier even via.

Als iemand mij kan helpen via PB dan graag :-)

icon

Beste antwoord door rvdv01 30 August 2023, 17:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rvdv01 

Het is wel mogelijk om een N26 IBAN door te geven maar via je My T-Mobile account lukt dat niet.

Een moderator zou je hiermee kunnen helpen of anders kunnen ze het in een T-Mobile winkel voor je regelen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @rvdv01, ik wil dit graag voor je in orde maken! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je huidige rekeningnummer en je gehele nieuwe rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Hoi @rvdv01, ik wil dit graag voor je in orde maken! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je huidige rekeningnummer en je gehele nieuwe rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄


Dankjewel, ik heb een PB gestuurd.

Misschien wel tip ook om ook ‘gewoon’ buitenlandse nummers te accepteren via de app. Het is zo handig en makkelijk tegenwoordig om een rekening bij Revolut / N26 / OpenBank noem maar op te hebben.

Revolut en N26 ondersteunen beide zelfs ook gewoon iDeal en richten zich dus ook echt op Nederlanders.

Handig bij N26 is dat je 10 verschillende IBANs kunt krijgen om allerlei verschillende ‘potjes’ te maken om je automatische incasso en dergelijke overzichtelijk te houden. 

Maar voor nu bedankt voor je hulp :-)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @rvdv01, heel bedankt voor je gegevens! Ik heb het direct aangepast voor je DSL abonnement en mijn collega ook voor 4G voor Thuis. Het is mogelijk dat de rekeningen van september nog van je oude rekeningnummer afgaan, maar vanaf oktober moet dit zeker goed gaan! 😊

Hoi @rvdv01, heel bedankt voor je gegevens! Ik heb het direct aangepast voor je DSL abonnement en mijn collega ook voor 4G voor Thuis. Het is mogelijk dat de rekeningen van september nog van je oude rekeningnummer afgaan, maar vanaf oktober moet dit zeker goed gaan! 😊

 

Super, dankjulliewel allebei :-)

Reageer