Hallo, regiobank.nl maar ook de app op de telefoon is niet bereikbaar. Dit is eerder al het geval geweest en was plots opgelost (Regiobank verzekerde mij dat het niet aan hun lag).
Nu lijkt het probleem weer terug te zijn waardoor ik regelmatig dus naar 5G moet switchen om iets met mijn bank te doen. Gek genoeg is dat ook T-Mobile maar dat is natuurlijk een ander netwerk.
PS het is zowel bekabeld als wifi en ook Windows, Android of Linux OS maakt geen verschil.
Beste
Mijn bank zegt ook altijd dat de fout niet bij de bank zit tot er meer meldingen zijn.
probeer het nu nog eens!
Cookies van de website verwijderen of andere browser gebruiken wil ook nog wel eens helpen.
Succes
Erg vreemd, volgens een online DNS check is er niets aan de hand:
Maar als ik zelf ga checken:
En dingen zoals cookies etc is het probleem niet, het is echt op netwerk niveau ergens bij t-mobile of bij Regiobank.
PS ik heb wel wat kennis rondom netwerken, zie ook dit topic waarin ik een probleem had aangekaart:
Hallo
Staat je IP adres op een blacklist?
Wellicht kun je een nieuwe IP adres forceren door de mediaconverter of modem voor ~48 uur van het stroom te halen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.