De laatste maand is er nu 6x geen internet en TV geweest in de omgeving van Hoofddorp. Het begint meestal rond een uur of 20:00 en dan ligt alles er minimaal een uur uit. Resetten van de modem en glasvezel aansluiting heeft geen zin.
Zijn deze problemen bekend? Het begint nu namelijk echt vervelend te worden. Zeker omdat het altijd na de openingstijden van de helpdesk is dus meekijken of het aan mijn aansluiting ligt of er een grotere storing is, is dan onmogelijk.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @vermeegen1968, goed dat je dit laat weten! Dat is zeker de bedoeling niet. Opvallend dat je het alleen in de avond opmerkt. Ik heb je verbinding bekeken, maar zie zelf geen vreemde dingen. Alles ziet er goed uit, behalve dat je wifinetwerk wat verstopt zit. Merk je het inderdaad alleen draadloos op? Dan kan het zijn dat gebruik in je woning en zelfs in de straat hoog is, en ons netwerk hier last van heeft. Check vooral hoe je jouw wifinetwerk kan verbeteren, of test een keer Wifi Plus uit. Dat is de eerste maand gratis en kan je altijd weer opzeggen!
Hi @vermeegen1968, goed dat je dit laat weten! Dat is zeker de bedoeling niet. Opvallend dat je het alleen in de avond opmerkt. Ik heb je verbinding bekeken, maar zie zelf geen vreemde dingen. Alles ziet er goed uit, behalve dat je wifinetwerk wat verstopt zit. Merk je het inderdaad alleen draadloos op? Dan kan het zijn dat gebruik in je woning en zelfs in de straat hoog is, en ons netwerk hier last van heeft. Check vooral hoe je jouw wifinetwerk kan verbeteren, of test een keer Wifi Plus uit. Dat is de eerste maand gratis en kan je altijd weer opzeggen!
Wifi kan inderdaad wat vol zitten. Maar daar is normaal geen probleem mee. Zitten 7 apparaten op.
Het gaat echt om de complete netwerk verbinding. Dus vast internet/TV/Wifi die allemaal uitvallen op bepaalde tijden (meestal 's avonds). Het lost zichzelf ook wel weer op na een uurtje wachten. Glasvezel en modem restten (stroom eraf voor 30 seconden) lost het in ieder geval niet op. Lampjes branden wel allemaal groen. Afgelopen maand is dit nu 6 keer voorgekomen. Nu weer even een paar dagen niet.
Hi @vermeegen1968, duidelijk! Dat is dan ook de reden dat ik geen gekke dingen kan vinden. Kan je anders momenten noteren waarop het weer speelt (datum/tijd)? Ik wil dan ook weten wat er exact speelt (hele netwerk, specifieke apparaten). Hoe meer informatie, hoe beter ik te werk kan gaan. Dankjewel!
Ik zal als het weer gebeurd zeggen wanneer het gebeurde. Heb de exacte datums en tijden van de laatste paar keer niet voorhanden. Maar echt alles valt dan uit. Vast internet (en dus ook Wifi) en TV.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.