Beste,
Onlangs ben ik klant van Odido glasvezel geworden, heb ik mijn Odido geprobeerd aan te maken. Echte lukte het niet bij activatie code invoeren. Ik heb telkens geprobeed maar niet gelukt, ook met meerdere keer opnieuw aanvragen en invoeren.
Beste,
Onlangs ben ik klant van Odido glasvezel geworden, heb ik mijn Odido geprobeerd aan te maken. Echte lukte het niet bij activatie code invoeren. Ik heb telkens geprobeed maar niet gelukt, ook met meerdere keer opnieuw aanvragen en invoeren.
Beste,
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Ik ben direct voor je in het systeem gedoken en ik heb de zaak doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, zodat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido omgeving.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.