Skip to main content
Beantwoord

Probleem met Toevoegen Overgenomen Tweak.nl Abonnement in Odido App/Web


Hallo,

Ik ben recent overgestapt naar Odido na de overname van mijn glasvezel abonnement van Tweak.nl. Ik ondervind nu een probleem bij het toevoegen van dit abonnement in zowel de Odido mobiele app als de webversie. Elke keer als ik de bevestigingscode invoer die ik per email heb ontvangen, verschijnt er een foutmelding. Ik heb geprobeerd hulp te krijgen via de chat en telefonische ondersteuning, maar de wachttijden zijn erg lang.

Heeft iemand anders een soortgelijke ervaring of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik waardeer elke vorm van hulp of advies.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door japanmads

Cheyenne van Odido schreef:

Hi @japanmads, kun je het opnieuw proberen? Er leek iets niet goed te zijn gegaan maar met de hulp van een mobiele collega is het abonnement nu ontkoppeld. Het moet lukken, let me know!

Hij werkt! Bedankt!!

 

Bekijk origineel

7 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 4 januari 2024

Hi @japanmads, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet wat we willen zien. Ik ben voor je op onderzoek gegaan en heb een oude Tele2 abonnement gevonden waar jouw e-mailadres nog aan gekoppeld was. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Doe dit voor de zekerheid in de webbrowser in plaats van in de app. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 januari 2024

Net weer geprobeerd via de webbrowser. Nog steeds dezelfde foutmelding:

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • 6 januari 2024

Hoi @japanmads, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je nog geen actief account hebt met je e-mailadres die bij ons bekend is. Als je gaat naar onze website: https://www.odido.nl/ en rechtsboven op het poppetje met 'Login' klikt, zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier weer op klikt, kun je je e-mailadres invullen en een account aanmaken met de instructies! Laat je me weten of dit is gelukt? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 januari 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @japanmads, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je nog geen actief account hebt met je e-mailadres die bij ons bekend is. Als je gaat naar onze website: https://www.odido.nl/ en rechtsboven op het poppetje met 'Login' klikt, zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier weer op klikt, kun je je e-mailadres invullen en een account aanmaken met de instructies! Laat je me weten of dit is gelukt? Groetjes, Ishana

Net geprobeerd. Ik krijg de melding β€œEr is al een Mijn Odido account met dit e-mailadres...”.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @japanmads, kun je het opnieuw proberen? Er leek iets niet goed te zijn gegaan maar met de hulp van een mobiele collega is het abonnement nu ontkoppeld. Het moet lukken, let me know!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @japanmads, kun je het opnieuw proberen? Er leek iets niet goed te zijn gegaan maar met de hulp van een mobiele collega is het abonnement nu ontkoppeld. Het moet lukken, let me know!

Hij werkt! Bedankt!!

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 9 januari 2024

Superfijn dat het met de oplossing van Cheyenne werkt! 😁 Veel plezier met jouw abonnement. Mochten we je ooit nog eens kunnen helpen, laat het dan zeker weer weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen